80 e-mails in postvak in maar worden niet meer weergegeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

cadans

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 feb 2009
Ik ben al drie dagen bezig mijn berichten te voorschijn te toveren. Maar wat ik ook probeer niets lukt. Outlook geeft 80 berichten aan maar ik zie niets en hij blijft maar aangeven: geen items die kunnen worden weergegeven in deze weergave. Als een nieuw bericht binnenkomt dan zie ik hem even en dan verdwijnd hij weer. Help ik wordt gek!!!:evil:

Hoi,

Probeer dit:

Menu: Beeld > Rangschikken op > Aangepast...
Klik op de knop 'Filter'
En klik in het vervolgvenster op 'Alles wissen'

Bevestig met 'OK' en sluit ook het voorgaande venster met 'OK'

Postvak in is leeg

Hoi,

Probeer dit:

Menu: Beeld > Rangschikken op > Aangepast...
Klik op de knop 'Filter'
En klik in het vervolgvenster op 'Alles wissen'

Bevestig met 'OK' en sluit ook het voorgaande venster met 'OK'

:o Ik was even hoopvol gestemd maar er gebeurd wederom niets in middels zitten er al 85 berichten die ik niet kan lezen :shocked: dit maakt me GEK !!!!!

Hoi,

Probeer het volgende:

Menu: Beeld > Werkbalken
en zorg dat er een vinkje staat bij zowel 'Standaard', als 'Geavanceerd'
De werkbalk 'Geavanceerd' bevat een tekstvakje: Huidige weergave met een keuzepijltje ter rechterzijde.
Klik daarop en probeer eens de verschillende weergaven uit.

:D Na lang zoeken heb ik het hulpprogamma gevonden en na nog langer zoeken de verborgen .pst progamma en toen is het in vijf minuten tijd allemaal opgelost.
Voor mensen met hetzelfde probleem:

C:\program files\microsoft office\office12\scan.pst hiermee kan je het hulpprogamma openen.
dan moet je in het venster het volgende pad volgen:
c:\users\(naam gebruiker b.v.Piet)\app data\local\microsoft\outlook\outlook.pst.

zorg er wel voor dat je .pst bestanden zichtbaar gemaakt is want deze waren bij mij verborgen bestanden.

Veel succes en hopelijk zijn jullie veel minder tijd kwijt dan ik. Voor alle mensen die mij de goed kant op hebben gestuurd; BEDANKT !!!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan