800488EB error MSN en GFWL

Status
Niet open voor verdere reacties.

sermat

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2010
Elke keer als ik probeer in te loggen op MSN (laatste versie) of Games for windows live (ook laatste versie) krijg ik deze error 800488EB en zegt verificatie mislukt terwijl het WW en gebruikersnaam goed zijn.

weet iemand hier een oplossing voor

heb W7 als OS

Eerste wat je moet doen is even een nieuwe Windows-gebruikersnaam maken op je computer en daarop inloggen. Dan weer Live Messenger en dat Games for windows live proberen met de gebruikersnamen + wachtwoorden die je daar altijd voor gebruikt.

Werkt het (gestart in dat nieuwe Windows-account) wél, dan is er wat aan de hand met je 'normale' gebruikersnaam. Kijk dan even hier voor instructies die je, in Windows ingelogd onder je 'normale' Windows-account, zou kunnen uitproberen. Natuurlijk hoef je WLM etc. niet te deïnstalleren en daarna opnieuw te installeren (die stappen kun je overslaan) omdat het onder dat nieuwe Windows-account wél werkt (en de WLM etc. software dus goed op de pc staat).

Succes,

Tijs.

hartelijk bedankt voor de snelle reactie, heb het gedaan. Maar het werkte in de andere wel , en heb nu de stappen gevolgd. Het werkt nu wel weer

hartelijk bedankt

Fijn dat je er wat aan hebt gehad, en bedankt voor de terugmelding. :)

Tijs.

Ik heb die foutmelding ook, en ik heb al geprobeerd om op een ander account in te loggen op messenger, dat is mislukt.

wat nu?

Ik heb die foutmelding ook, en ik heb al geprobeerd om op een ander account in te loggen op messenger, dat is mislukt.

wat nu?

@zwijnodil: Heb je het wel goed gedaan? Ik heb geschreven dat je op een nieuw gemaakt Windows-account moet inloggen en daar dan Live Messenger opstarten en daarin proberen om in te loggen op je normale messenger/Live account.

Tijs.

Ja ik heb dat geprobeerd. maar het werkte niet.

Dan maar een poging gaan doen met volledige deïnstalleren van de Messenger software en die daarna opnieuw installeren.

Verdere tips heb ik niet: Vanaf een forum is het koffiedik kijken hoe je Windows eruit ziet, welke programmatuur erop draait etc.

Tijs.

Ik heb het gedeinstalleerd, en opnieuw geïnstalleerd.

nu doet ie het wel;)

Msn oude versie

Hey hey,

Ik heb na converten van mn pc ook dit probleem gehad! Wat bij mij heeft geholpen is een plus versie erover te installeren over bv. de oude msn 7. En vanuit die plus versie geeft hij aan wil je een nieuwere messenger installeren? Klik dan op ja en je pc installeert vanzelf een nieuwere msn. :)

Succes

Laatst bewerkt:
@Irisjuh1:
a. MSN Plus is nooit een oplossing voor MSN-problemen, maar wel (soms) de oorzaak ervan.
b. Als een (te) oude versie van Live Messenger wordt gebruikt, dan komt bij eerste gebruik vanzelf wel de melding dat je moet upgraden. En om de huidige (nieuwere) versies te downloaden en installeren heb ik geen software van anderen voor nodig heb, omdat het makkelijk te vinden is.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan