840mb branden op 800mb cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrodor

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2001
Hallo, ik heb een film die ik graag op cd wil branden.. de film is 840mb en ik heb wel ervaring met het branden van 800mb cd's maar 840mb vraag ik me toch echt af of dat wel gebrand kan worden..

Is het mogelijk dat ik 840mb kan overburnen op een 800mb cd of is er dan een grote kans dat mijn brander naar de *****n gaat?

Iemand die het wel gelukt is??

ik heb ook wel eens gehoord dat er grotere schijfjes dan 800mb zijn... maarrrr ik weet niet of iemand kan uitzoeken of die ook geschikt zijn voor mijn Lite-On 24x10x2B brander..

er zijn inderdaad schijfjes van 900mb. Maar ik zou hem gewoon op een 800mb cd proberen te branden :)

Ik zou het risico niet nemen. 40 Mb overburnen is fors. En aangezien 800 mb al overburnen is omdat de standaarden maar lopen tot 700 mb is het dubbellink. Het zou sonde zijn van je brander als je hem vern**kt.

Splits de film in tweeën of (als je dat sonde vind van de enorme vrije ruimte op cd2 wat ik me kan voostellen) haal een stuk van de film af, meestal is het einde toch alleen maar credits en aftiteling. Dat is zo 2-3 minuten dat moet al wel wat schelen.

ja dat zijn goeie ide'en ja.. naja dan weet ik genoeg. Thxz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan