8600 M GT doet heel raar

Status
Niet open voor verdere reacties.
het gaat over hoge temperaturen en nu durft iedereen ineens zijn handen in het vuur te steken.

95 is gewoon te hoog ook voor een laptop.

in de hoop dat je kaart nog niet is overleden raad ik dus zon koelmat aan.

laptops zijn zowieso niet echt geschikt voor gamen.

als je de game settings lager zet hoeft je kaart minder moeite te doen en word hij wellicht minder warm.

dat handen in het vuur zei maar 1 iemand(mukkel) dat andere was een mislukte qoute

koelmat aandraden is ook al gebeurt
95 is te hoog is al gezecht maar na het stofvrijmaken en fans op juiste speed kan dit verholpen zijn!

en dan nog hoef je niet zo aanvallend te doen ;)

EDIT: vorige 2 post waren net wat eerder toen zat ik nog te type :P deze kan dus erbij ;)

Laatst bewerkt:
Neeh is niet verboden hoor ;)
En zonder die smilie kwam het idd niet als humor over :P

ik ben dit nu aan hft typen met mijn laptop op de kophalfopen en de onderkant er afgschroefd . er is geen stof in de laptop te bekkennen

Nu zijn het ook niet de minste spelletjes die je op een laptop speelt die eigenlijk niet bedoeld is om dit soort te dingen te doen. Daar is de koeling (en de kaart) simpelweg te min voor.
Ik vrees dat je videokaartje doorgebakken is...

vraagje

ik heb mijn laptop nu weer in elkaar gezet en ik denk dat jullie zeker gelijk hebben,
de videokaart is doorgebakken

paar vraagjes

- ik weet nu wel zeker dat mijn videokaart een beetje kapot is maar ik heb nu dus problemen maar zullen die problemen in de loop van de tijd veel erger worden hoe erg dan?

is dit te maken of is de videokaart te vervagen of zal de winkel hem kunnen maken?

kan ik mijn laptop nog blijven gebruiken of is het nu echt hopeloos afgelopen?

[ik vind het echt enorm stom dat mijn garantie is nu nog net 3 dagen afgelopen en de problemen beginnen al]

ik heb nog wat fototjes gemaakt van de laptop toen hij open was, is daar behoefte aan?

ik heb mijn laptop nu weer in elkaar gezet en ik denk dat jullie zeker gelijk hebben,
de videokaart is doorgebakken

paar vraagjes

- ik weet nu wel zeker dat mijn videokaart een beetje kapot is maar ik heb nu dus problemen maar zullen die problemen in de loop van de tijd veel erger worden hoe erg dan?

is dit te maken of is de videokaart te vervagen of zal de winkel hem kunnen maken?

kan ik mijn laptop nog blijven gebruiken of is het nu echt hopeloos afgelopen?

[ik vind het echt enorm stom dat mijn garantie is nu nog net 3 dagen afgelopen en de problemen beginnen al]

Hij is nog niet helemaal kapot dus je kan misschien nog wel even door blijven werken. Maar het kan ook heel snel afgelopen zijn en dat ie helemaal kapot gaat. Dan heb je dus helemaal geen beeld meer.

Ik denk persoonlijk dat de laptop terug gaat naar de fabrikant waar ze er een nieuw moederbord in zitten. Weet niet of het een kwestie is van een andere kaart erop zetten.
Voor de rest is je laptop nog goed, maar maak voor de zekerheid even een backup van je persoonlijke bestanden.

okee bedankt voor de tip, enig idee hoe duur zoon reparatie is?

Je kunt ze allicht posten, weet niet of we er iets aan kunnen ontdekken...

niks met drivers te maken? raadpleeg je handboek nog maar een keer :P

zonder de goede drivers kan niet alles geladen worden dit resulteert vaak in strepen of blokken op het scherm ;)

zelf meegemaakt met een 8800 geforce kaartje ;) radeloos bijna nieuwe gekocht.... tot iemand hier op het forum dacht ik daarmee kwam aanzetten ;)

offtopic mooie skull :P doom?

ik had mijn laptop inmiddels naar de fabriek gestuurd en ze rekende nog garantie, ik heb hem gister terug gekregen en ze hadden het probleem niet opgelost (handig :confused: )
nu heb ik nog een keer mijn drivers ge update naar een oudere driver en nu is het probleem opgelost. bedankt voor de tip, wss is dat dus gewoon het probleem geweest: de nieuwste driver (geen beta) is niet helemaal 100% voor mijn laptop.

bedankt :thumb:

ik had mijn laptop inmiddels naar de fabriek gestuurd en ze rekende nog garantie, ik heb hem gister terug gekregen en ze hadden het probleem niet opgelost (handig :confused: )
nu heb ik nog een keer mijn drivers ge update naar een oudere driver en nu is het probleem opgelost. bedankt voor de tip, wss is dat dus gewoon het probleem geweest: de nieuwste driver (geen beta) is niet helemaal 100% voor mijn laptop.

bedankt :thumb:

Graag gedaan! :thumb:

heeft iemand een idee waarom de nieuwste driver het niet goed doet en de oude wel ?
-nieuwe = 186 (geen beta maar stable, WHQL en recommended)
-oude = 179 (geen beta)

dit vind ik raar dat het gebeurt met een nieuwe en aangekondigde driver want die zou juist geen problemen moeten hebben

heeft iemand een idee waarom de nieuwste driver het niet goed doet en de oude wel ?
-nieuwe = 186 (geen beta maar stable, WHQL en recommended)
-oude = 179 (geen beta)

dit vind ik raar dat het gebeurt met een nieuwe en aangekondigde driver want die zou juist geen problemen moeten hebben

waarschijnlijk doet de nieuwe het wel, maar heb je de oude niet goed gedeinstaleerd waardoor de nieuwe het niet goed doet....

of je hebt een fout gemaakt bij het instaleren van de nieuwe driver

okee, dat sou inderdaat egt iets voor mij sijn :P
ik ga het ff opnieuw instaleren enso

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan