8600GT Werkt vaag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen probleem, onlangs nog hebben een aantal leden hier daar die voeding besteld en binnen een paar dagen in huis gekregen.
En er zeer tevreden over!

Maar hoe weet ik of ik dan stroom genoeg heb want mijn ram/cpu/dvd drive en alles wat er ook maar in zit heeft ook stroom nodig.
:confused:

Ik weet zeker dat je dan voldoende hebt wanneer je systeem zonder die nieuwe kaart kon draaien met 250W:)

Dat is heel vervelend want dan gaat je mooie nieuwe kaart dus niet werken!!

Da's makkelijk gezegd, maar het is toch echt niet aan te raden om te blijven computeren met een te zwakke voeding in je PC, dan kun je nog veel meer problemen krijgen hoor!!!!

Met een (veel) te zwakke voeding wordt je systeem heel erg instabiel. Je krijgt vastlopers, een bevroren systeem en nog veel meer ellende...

Maar jij zit wel met de ellende, echt, geloof me, niet door blijven gaan zo!

Kan de pc er kapot van gaan?
Als dat zo is is het wel *** :P

Laatst bewerkt:
Kapot misschien niet zo snel, maar hij gaat wel steeds slechter of niet meer werken

Graag gedaan en wanneer ik iets voor je kan doen of we je ergens mee kunnen helpen, laat het dan zeker weten!!

Mijn pc valt spontaan uit kan dit aan de voeding liggen? Hij loopt ook vaak vast.

ok. ]
Maar hoe kan het dat de eerste paar maanden hij het wel goed deed?

Laatst bewerkt:
Ik bedoel de eerste paar weken/maand deed ie het wel goed mét die nieuwe videokaart.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan