8800 Gt 512 Top fanspeed

Status
Niet open voor verdere reacties.

musdinho

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2008
Berichten
17
Ik heb mijn kaart reeds een jaar maar ben er pas achter gekomen dat de fan op 29% draait. Nu zou ik de fanspeed willen aanpassen maar als ik ntune wil gebruiken komt er een blauw scherm en sluit mijn pc af, als ik rivatuner wil gebruiken vind het geen fan.
Alle hardware zijn normaal gezien geupdate.

mijn configuratie:

intel core 2 duo e8400
geforce 8800 GT 512MB TOP
asus p5k-v
4GB -1066 mhz ram
Windows 7 ultimate x64

als er nog meer informatie nodig is, laat even weten.
alvast bedankt!
 
Probeer speedfan eens, werkte bij mij prima en pc wizard gaf de verhoging van de speed netjes aan.
 
Probeer speedfan eens, werkte bij mij prima en pc wizard gaf de verhoging van de speed netjes aan.

Ik heb het gedownload maar ik kan enkel speed van mijn casefan en cpufan aanpassen, mijn maar toch bedankt
 
Hoe warm wordt je pc nu? want als hij een normale temperatuur is hoef je de snelheid niet aan te passen, want hoe sneller de fan draait hoe meer lawaai hij gaat maken en dat is ook niet alles;)
 
Hoe warm wordt je pc nu? want als hij een normale temperatuur is hoef je de snelheid niet aan te passen, want hoe sneller de fan draait hoe meer lawaai hij gaat maken en dat is ook niet alles;)

De temperatuur van mijn pc is bij full load rond de 65-70°C, maar ik wil mijn videokaart oc'en zodat ik het maximum eruit kan halen voor modern warfare 2 te draaien. Als het opvoeren van de eigen fan niet lukt zal ik een andere fan moeten kopen, wten jullie mss nog een goede fan voor deze kaart?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan