8800 ultra

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henk1989

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2008
Hey,

Korte vraag: zal een 8800 ULTRA in mijn pc kunnen werken ?
Mijn voeding is Zalman 460 Watt.

Overige specs: Intel Q6600, 8800GT, 4GB DDR2, Asus P5K.

Alvast bdeankt.

hey,

maar Nvidia raadt minimaal een 550 Watt voeding aan :confused: dat vind ik belachelijk veel, heeft die kaartje dan zoveel stroom nodig ?

De reden dat ik van mijn 8800GT overstap naar een 8800 ULTRA is omdat ik over ben gestapt van een 19 inch naar een 24 inch scherm :) en ik kan GTA IV niet fatsoenlijk spelen met de 8800GT te weinig geheugen....

de fabrikanten geven idd een advies die over het algemeen wel hogel ligt.
je hebt het voordeel dat je wel een goed Amerk hebt en das beter als een B merk met een hoger wattage.

btw:vind je de stap naar een iets hogere 8800 serie wel bevordelijk?(merkbaar?)
Al eens gekeken naar een 260/280serie?

ps: nu slapen gaan;)

de fabrikanten geven idd een advies die over het algemeen wel hogel ligt.
je hebt het voordeel dat je wel een goed Amerk hebt en das beter als een B merk met een hoger wattage.

btw:vind je de stap naar een iets hogere 8800 serie wel bevordelijk?(merkbaar?)
Al eens gekeken naar een 260/280serie?

ps: nu slapen gaan;)

Hey,

Een GTX260 kan zeker niet werken op mijn pc ivm de voeding :(

Offtopic: slapen..... ik kan niet slapen ik krijg altijd rond de 1-2 uur in de avond slaap. En moet morgen alweer om 7 uur op :(
Maar ik koop de kaart ook niet nieuw hoor. 110 euro voor een 8800 ULTRA 2e hands gekocht via twekers.net.

De 8800 Ultra heeft gelijke prestaties als een 4850 dus is toch wel wat vooruitgang.

Het gaat om deze kaart: http://www.azerty.nl/producten/product_detail/?ID=33844&GROEP_ID=160&TAB=specificaties

is +- 30 procent sneller dan een 8800GT.

offtopic: Slapen... Nah ik kan niet slapen, krijg pas slaap rond een uur of 1/2. Moet morgen alweer 7 uur op helaas :( :P

Laatst bewerkt:
okidoki

Dan terugkomend op je eigenlijke vraag: hij zou het moeten doen;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan