[8800GT] fan op 100% , levert dat problemen op?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0220

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2007
hallo,
ik heb een 8800GT PCX (overklokt) en ik vraag me af of als ik mijn fan op 100% zet , of dat dan schadelijk kan zijn voor de fan, of meer slijt?

grtz arno

hallo,
ik heb een 8800GT PCX (overklokt) en ik vraag me af of als ik mijn fan op 100% zet , of dat dan schadelijk kan zijn voor de fan, of meer slijt?

grtz arno

Zonder een echte onderbouwing (gestaafd met tests e.d.) zeg ik dus geheel gevoelsmatig, ja. De slijtage zal eerder inzetten maar of dat nou de levensduur ernstig inkort kan ik dus niet zeggen.

maar als de fan kapot gaat ooit, kan ik toch gewoon een nieuwe fan erop zetten, of gaat dat niet

zit daar garantie op? want ik heb 3 jaar garantie, en als ik die dus iets hoger zet ( de koeling fan) en gaat kapot, en de kaart erna ook, zit daar dan garantie op? want de software is er gewoon bijgeleverd om dat allemaal te kunnen doen

maar als ik die dan weer terug zet, is er dan wel weer garantie? want hun kunnen toch niet ruiken of ik heb overklokt?. maar die man bij de winkel waar ik hem heb gekocht zei dat overklokken met de bijgeleverde software geen problemen oplevert bij de garantie

zit daar garantie op? want ik heb 3 jaar garantie, en als ik die dus iets hoger zet ( de koeling fan) en gaat kapot, en de kaart erna ook, zit daar dan garantie op?

Als je 3 jaar garantie hebt en je sloopt binnen 3 jaar twee karten (knap!) dan zou je een derde kaart moeten krijgen.
Hoewel sommige winkels trouwens wel van klanten een geschiedenis bijhouden.

Als je 3 jaar garantie hebt en je sloopt binnen 3 jaar twee karten (knap!) dan zou je een derde kaart moeten krijgen.
Hoewel sommige winkels trouwens wel van klanten een geschiedenis bijhouden.

uhm. een kaart, ik heb er nog geen gesloopt. en ik heb een goede connectie met de winkeleigenaar en hij zegt mij dat overklokken niets uitmaakt met de winkelgarantie als je het doet met de bijgeleverde overklok software

uhm. een kaart, ik heb er nog geen gesloopt. en ik heb een goede connectie met de winkeleigenaar en hij zegt mij dat overklokken niets uitmaakt met de winkelgarantie als je het doet met de bijgeleverde overklok software

Ligt eraan. Sommige fabrikanten vermelden expliciet dat overklokken de garantie doet vervallen.
Zoals ik zei, verschilt een beetje.

waarom al dat overklokken dit dat 8800gt is standaard al super kaartje :confused:

verder succes der mee:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan