8800gt probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Scratch

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2007
hallo,
sinds 1 maand heb ik een nieuwe pc aangeschaft met 2x een 8800gt

maar wanneer ik Trackmania of battlefield vietnam dan begint mijn videokaart te piepen.
het is een heel schel geluid. Het gebeurt bij bijde videokaarten dus aan de kaart ligt het niet.
wat kan dit voor probleem zijn? ik heb de nieuwste drivers van de nvidia site.

spec pc:

intel q6600
asus p5n32-E sli
2gb corssair
2x 8800gt Expertvison
antec ninehundred

iemand een oplossing?

greetz

Weet je zeker dat het een videokaart is dit piept? Ik denk namelijk dat het eerder uit de PC speaker komt.(Bios beep)

hey,

het is niet de voeding want die is 620 WATT en van het merk corsair.
ook is het niet de bios want het komt echt bij de videokaart weg. hij doet het ook alleen onder die spellen die ik noemde en niet onder counterstrike en call of duty 2

greetz

Kun je het "piepen" omschrijven?

hey,
gewoon een heel schel piepend geluid.
komt zechmaar ook allen als ik het spel opstart en als ik dan door het menu van track mania nation ga veranderd de toon een beetje en in het spel blijft hij hetzelfde.

greetz

probleem 8800gt

hoi ik ben nieuw hier maar ik zocht eigenlijk naar het zelfde antwoord

ik heb een p5n-e sli met 4x 1gb GEil usa met een asus 8800gt met de nieuwe cooler

ik heb het zelfde piep geluid bij het opstart scherm van crysis bvb en bij cpu test 3dmark06

ik heb eerst een xpertvision 8800gt gehad en die deed het zelfde dus ook terug gebracht en een andere gekocht maar nu heb ik het ook met deze asus.

dus als iemand een antwoord heeft hoor ik het ook graag

b.v.d.

Mvg,

danny

hoi ik ben nieuw hier maar ik zocht eigenlijk naar het zelfde antwoord

ik heb een p5n-e sli met 4x 1gb GEil usa met een asus 8800gt met de nieuwe cooler

ik heb het zelfde piep geluid bij het opstart scherm van crysis bvb en bij cpu test 3dmark06

ik heb eerst een xpertvision 8800gt gehad en die deed het zelfde dus ook terug gebracht en een andere gekocht maar nu heb ik het ook met deze asus.

dus als iemand een antwoord heeft hoor ik het ook graag

b.v.d.

Mvg,

danny

hey,
mooi ik ben niet de enige. zou het misschien aan het moederbord liggen? maar toch vind ik het vreemd want wanneer ik soldier of fortune 2 of gta San andreas speel is er niks aan de hand. maar bij 3dmark06 of battlefield piept hij direct weer.

greetz

Laatst bewerkt:
hey,
mooi ik ben niet de enige. zou het misschien aan het moederbord liggen? maar toch vind ik het vreemd want wanneer ik soldier of fortune 2 of gta San andreas speel is er niks aan de hand. maar bij 3dmark06 of battlefield piept hij direct weer.

greetz

ik ga maandag ff bellen met asus nl kijken of zij wat weten .

het gebeurt ook met 2 gb er in ik had ook iets gelezen met volt instellingen northbridge

maar maakt ook niet uit btw welke bios versie heb jij ik gebruik 0803 ik had hem gekocht met 0608 ik wilde dan ook een bios downgrade doen maar dat wil hij niet doen weet jij misschien hoe ik dat kan doen misschien dat dat helpt

Mvg, danny

Laatst bewerkt:
ik ga maandag ff bellen met asus nl kijken of zij wat weten .

het gebeurt ook met 2 gb er in ik had ook iets gelezen met volt instellingen northbridge

maar maakt ook niet uit btw welke bios versie heb jij ik gebruik 0803 ik had hem gekocht met 0608 ik wilde dan ook een bios downgrade doen maar dat wil hij niet doen weet jij misschien hoe ik dat kan doen misschien dat dat helpt

Mvg, danny

nej ik heb geen idee welke bios versie ik heb:P
ik zou graag een oplossing willn weten want het geluid klinkt gewoon niet goed. ik ga daar niet mee spelen.

greetz

nej ik heb geen idee welke bios versie ik heb:P
ik zou graag een oplossing willn weten want het geluid klinkt gewoon niet goed. ik ga daar niet mee spelen.

greetz

hmmm ok maakt niet uit maar ja ik wil ook van dat geluid af ik had het met de xpertvision en nu dus ook met de asus ik dacht eerst mijn mb maar jij heb een iets andere dan ik en jij heb het ook

ik heb de p5n-e sli en jij de p5n32 maar je weet dan waarschinlijk ook niet welke chipset die heeft ah ik heb net gekeken en jij hebt een 680i ik een 650i dus dat is het ook niet
ik snap er eigenlijk niets meer van maar goed ik ga morgen bellen althans ik doe een poging en je hoort het dan nog wel .

Mvg, danny

oh ja antwoord op eerdere dingen

voeding is het niet want ik had een b merk 480 heb nu een thermaltake 750 watt met 4 keer 12v piep komt zeker weten ook niet van het mb want die heeft geen speaker.
en er zit een speakertje op de vga net zo 1 als sommige mb's hebben en daar komt het vandaan .

Laatst bewerkt door een moderator:
hey scratch

nou bellen met asus was geen optie kan dus niet
dan een mail sturen ons probleem voorgelegd ook verteld dat jij een 680i heb en ik een 650i .
die man kon mij geen antwoord dan behalve dat ik naar de verkoper moest gaan en dat ik mijn moederbord maar moest opsturen naar asus dan gingen ze het nakijken.

" De fout die u beschrijft kan ik niet verklaren, te meer omdat u dit al met meerdere kaarten heeft gehad doet me vermoeden dat het om het moederboard gaat. Ik raadt aan om bij uw winkel na te gaan of het aan de VGA kaart ligt of het moederbord en een van deze op te laten sturen voor onderzoek/reparatie bij Asus.

met vr.gr.,
TSD@Asus "

ik laat het je nog even weten wat ik ga doen en wat dan de uitkomst is

Mvg, danny

Laatst bewerkt:
hey scratch

nou bellen met asus was geen optie kan dus niet
dan een mail sturen ons probleem voorgelegd ook verteld dat jij een 680i heb en ik een 650i .
die man kon mij geen antwoord dan behalve dat ik naar de verkoper moest gaan en dat ik mijn moederbord maar moest opsturen naar asus dan gingen ze het nakijken.

" De fout die u beschrijft kan ik niet verklaren, te meer omdat u dit al met meerdere kaarten heeft gehad doet me vermoeden dat het om het moederboard gaat. Ik raadt aan om bij uw winkel na te gaan of het aan de VGA kaart ligt of het moederbord en een van deze op te laten sturen voor onderzoek/reparatie bij Asus.

met vr.gr.,
TSD@Asus "

ik laat het je nog even weten wat ik ga doen en wat dan de uitkomst is

Mvg, danny

hey,
nou ik snap er ook niks mee van hoor.
als ik cod4 speel nergens last van
maar speel ik trackmanianations of battlfield vietnam/2 dan is het helemaal mis.
3dmark geeft ook die pieptoon.
ik vind het echt zeer vreemd...

gr tim

hey,
nou ik snap er ook niks mee van hoor.
als ik cod4 speel nergens last van
maar speel ik trackmanianations of battlfield vietnam/2 dan is het helemaal mis.
3dmark geeft ook die pieptoon.
ik vind het echt zeer vreemd...

gr tim

:(
hey,

ik heb de vraag ook voorgelegd bij nvidia en op het forum bij nvidia dus nu maar ff weer afwachten echt vaag btw heb jij ook een molex aansluiting op jouw moederbord

Mvg,
danny

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan