8800gt probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
:(
hey,

ik heb de vraag ook voorgelegd bij nvidia en op het forum bij nvidia dus nu maar ff weer afwachten echt vaag btw heb jij ook een molex aansluiting op jouw moederbord

Mvg,
danny

hey wat is een molex aansluiting?

Wanner ik dat verloop stukje gerbruik van mijn videokaart zech maar 2 van die 4 pins dingetjes naar een pci-E stekkertje maakt ook al geen verschil. ik gebruik nu gewoon de pci-E stekker van mijn voeding.

verder hoop ik dat we het probleem snel kunnen oplossen zoner te veel gedoe.

gr

hey
bij mij is het nu tijdens Trackmania nations en battlefield2 geen gepiep meer maar meer een soort gekraag achtig iets wat meer op het geluid van een HDD lijkt -. Nog steeds hoorbaar maar wel veel minder als die schelle piep toon. ik heb vandaag ook andere drivers geinstalleerd namelijk 169.21

greetz

Laatst bewerkt:
[smallimg]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/31/Molex_female_connector.jpg/800px-Molex_female_connector.jpg[/smallimg]

hehe ja dat is een molex

oh ja ik heb bericht van nvidia ze willen nog wat meer weten.

ik kreeg ook de mededeling op nvidia forum om eens rivatuner te proberen lees maar ff

"I didn't know the 8800s came with a speaker built in. Can you tell us where it is. I have a sneaky suspicion that it's a capacitor or power modulator that is singing when it gets loaded. Do you have a program to manipulate the fanspeed? If not, RivaTuner is great and can help eliminate the fan as the culprit"

ik ben nog in onderzoek morgen of vrijdag krijg ik mijn ieuwe geheugen dus dan kan ik weer even proberen

ik laat wel weer van mij horen :cool:

Mvg,

danny

Laatst bewerkt door een moderator:
nou en dit kreeg ik als antwoord van nvidia
friesland computers reageerd ook niet op mail dus daar hoef ik ook niets meer te kopen
gaat lekke met die 8800gt's

Hi Danny,

Thank you for all the information.

I would like to inform you that the issue you are having is a hardware issue. Since, NVIDIA only manufactures the GPU (Graphical Processing Unit) for graphics cards and the entire graphics card along with several other components are manufactured by the partner companies.

I request you to contact the motherboard manufacturer and the graphics card manufacturer to get the issue fixed.

Please let me know if you need further information.

Regards,
NVIDIA Customer Care

nou en dit kreeg ik als antwoord van nvidia
friesland computers reageerd ook niet op mail dus daar hoef ik ook niets meer te kopen
gaat lekke met die 8800gt's

Hi Danny,

Thank you for all the information.

I would like to inform you that the issue you are having is a hardware issue. Since, NVIDIA only manufactures the GPU (Graphical Processing Unit) for graphics cards and the entire graphics card along with several other components are manufactured by the partner companies.

I request you to contact the motherboard manufacturer and the graphics card manufacturer to get the issue fixed.

Please let me know if you need further information.

Regards,
NVIDIA Customer Care

hey,
nou dus nog steeds geen echte oplossing. maar over frieslandcomputers, ik heb daar hele goede ervaringen mee meestal beantwoorden zij mijn mails binnen een dag of anders 2 dagen zeker niet langer.

greetz,

ps, ik heb nu ook windows xp opnieuw geinstalleerd maar helpt ook niet. En ik speel cod4 op ze'n allerhoogst 1680x1050 deatail all Extra AA 4x en ik hoor geen gepiep. dus ik snep er niks meer van.

greetz

hey,
nou dus nog steeds geen echte oplossing. maar over frieslandcomputers, ik heb daar hele goede ervaringen mee meestal beantwoorden zij mijn mails binnen een dag of anders 2 dagen zeker niet langer.

greetz,

ps, ik heb nu ook windows xp opnieuw geinstalleerd maar helpt ook niet. En ik speel cod4 op ze'n allerhoogst 1680x1050 deatail all Extra AA 4x en ik hoor geen gepiep. dus ik snep er niks meer van.

greetz

:confused: vaag
ik krijg vandaag mijn ocz sli binnen dus van het weekend maar ff proberen
ik had al mail dat ik de kaart terug kon brengen maar ik wil hem eigenlijk gewoon goed hebben
je hoort wel weer

wat voor geheugen heb jij btw

Mvg, danny

oke,
dit is mijn geheugen

http://frieslandcomputers.nl/shop_detail.php?id=1247

corsair 2048 mb 1066mhz

greetz

nou ik heb het geprobeert met mijn geheugen en ben ook nog ff naar mijn ouders gegaan zij hebben mijn oude systeem is een ksi met een amd 5200 dus heel wat anders maar precies het zelfde probleem

ik ga de kaart retour brengen en weet nog niet wat ik weer koop misschien gts of ati 3870 of 3870x2 of zo

heb het ff gehad met 8800gt :evil:

suc6 nog ik ga nog wel ff iets proberen maar ik laat je nog weten of dat lukt

MVg, danny

Hebben jullie alle 2 de zelfde GT's dus van het zelfde merk ?

hey,
ik heb hem van Expertvision maar ik weet niet of het aan de kaart ligt want ik had eerst 2 8800gt's in sli en als ik ze allebij gebruikte piepte ze ook allebei. Ook heb ik even getest of ze met 1 kaart ook piepte maar da piepen ze ook allbei. Omdat ik toch 1 kaart genoeg vond heb ik 1 8800gt verkocht. Ik had de 8800gt eerst nog in een ander systeen geprobeert en daar dus geen last. Ook e-mailde diegene die mijn 1 van mijn kaarten heeft gekocht dat alles prima werkt.

dus ik weet echt niet of het nou aan de kaart ligt of moederbord/geheugen of de voeding...

greetz

ik heb een asus en 8800gt (yooz) met glaciator cooler die ik dus ook op een ander mb heb geprobeert met een ander chipset maar daar kreeg ik het zelfde geluid

Mvg ,
danny

ik heb een asus en 8800gt (yooz) met glaciator cooler die ik dus ook op een ander mb heb geprobeert met een ander chipset maar daar kreeg ik het zelfde geluid

Mvg ,
danny

hey,
bij mij piept hij nog steeds bij 3dmark06 maar eerst toen piepte hij niet tijdens call of duty 4 en nu piept hij niet maar kraakt hij meer beetje het geluid van een HDD. marja tis niet echt hard ofzow dus ik stoor me er niet aan.

greetz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan