8GB SSD genoeg voor windows 8 64 bit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

wilcovms

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2012
Berichten
34
Hallo,
Ik heb zojuist een nieuwe laptop van BTO en daar zit een SSD geheugen van 8GB in. niet heel veel inderdaad maar ik vroeg me af of dat genoeg is om Windows 8 64bit erop te installeren?
Mvg Wilco
 
Aha prima bedankt voor het snelle antwoord! Misschien een tip wat ik er dan op zou kunnen zetten? :p
 
Even voor de zekerheid: verwar je de SSD niet met het werkgeheugen? 8 GB SSD kan maar is wel erg weinig, zit vaak op kleine netbooks die op een Atom processor draaien.
 
hallo, nee het is echt maar 8GB SSD, Hier de volledige specificaties :)
17.3 inch FULL HD LED - Ontspiegeld (mat) / NON-Glare, (res. 1920x1080), 90% color Gamut optioneel
NVIDIA® GeForce® GT650m 1Gb GDDR5 + Optimus Technologie (batterij-besparing via Intel HD Graphics)
Intel® HD Graphics 4000 (2e energiezuinige videokaart), wordt ingeschakeld als NVIDIA wordt uitgeschakeld.
hoge capaciteit batterij, 11.1Volt - 5600mA - 62.16Wh (circa 30% langere batterijduur)
Intel® Core™ i7-3630QM Processor (Quad Core, 6MB Cache, 2.4 GHz, Turbo Mode 3.3GHz) - NIEUW
4Gb BTO Selected High Speed DDR3-1600MHz (slot 1)
4Gb BTO Selected High Speed DDR3-1600MHz (slot 2)
8GB SSD + 500GB Harddisk, 64MB Cache. SSD snelheid in combinatie met harddisk capaciteit, SATA-3
2e harde schijf optioneel
8x DVD+/-RW Dual Layer, incl DVD-RAM (TE VERVANGEN VOOR EXTRA INTERNE HARDDISK)
Intel® Centrino® Wireless-N 135, Single Band BGN (2.4GHz), 150MB + Bluetooth 4.0 (wireless display)
3 x USB 3.0 + 1 x USB 2.0 (USB 3.0 poorten ook te gebruiken voor USB 2.0 apparatuur)
Ingebouwde 2 MegaPixel WebCam + Microfoon
E-SATA aansluiting voor externe harddisk (USB 3.0 Combinatie poort)
Notebook keyboard incl Numeriek keypad
2 jaar carry in garantie
 
De SSD wordt ingezet als prefetch cache. Je kunt de SSD niet zelf aanspreken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan