9000 pro of geen pro

• Onderwerp starter Onderwerp starter mfi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mfi

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2003
Hallo Iedereen,

ik wil wel eens weten wat nou precies het verschil tussen deze twee is, het enige wat ik kan vinden bij de kaarten van Hercules zijn bij de Pro: 25MHz extra Core clock speed en 75MHz extra Memory clock speed, en is dit dan ook die extra Euro's waard?

ps zijn die twee kaarten van Hercules goed?

Dat is inderdaad het enige verschil. Maar ik raad je de radeon 9000 kaart af. Kies liever voor een GF4 TI-4200. Die presteren een stuk beter. Ze zijn iets duurder maar wel een stuk beter.

IDD ... of je gaat voor de GF4-4200 OF voor de Radeon 9700 (niet de Pro).

:thumb:

Geplaatst door MrLee
IDD ... of je gaat voor de GF4-4200 OF voor de Radeon 9700 (niet de Pro).

:thumb:

(niet de Pro)??????????

geweldige kaart!

Grtzzz.

Geplaatst door FunZip

(niet de Pro)??????????

geweldige kaart!

Grtzzz.

Jawel, zekers... maar de hogere prijs weegt niet op tegen de prestatie winst. Laten we eerlijk zijn :) Zoals je ziet in bovenstaande post zoekt hij een kaart met een redelijke prijs :thumb:

Oke,

mee eens!............maar toch geweldig.

Gtrzzz.

Nou ik weet nog niet wat het gaat worden want ik niet of mijn voeding überhaupt wel zo'n snelle kaart aankan. (zie mijn andere vraag in sectie videokaarten)

Ik zou gewoon een GF4 TI-4200 nemen. Heb je een snelle kaart met goeie driver ondersteuning. En eigenlijk bij geen enkel spel problemen. Dat is bij een radeon 9X00 (pro) nog maar afwachten.

Hallo,

nog even een opmerking over de kaartkeuze:

Ìk lees dat de Radeon 9700 (niet de po) beter uit de test komt dan de Geforce 4 TI

Dat zeker. In snelheid is de radeon 9700 zeker sneller. Alleen waren de drivers door de radeon nogal slecht. Al heb ik bij een andere topic weer gehoord dat dat nu beter is. Daarom zit ik nu zelf ook weer aan de 9700 te denken ipv de GF4 :o .

Geplaatst door RGTMO
Dat zeker. In snelheid is de radeon 9700 zeker sneller. Alleen waren de drivers door de radeon nogal slecht. Al heb ik bij een andere topic weer gehoord dat dat nu beter is. Daarom zit ik nu zelf ook weer aan de 9700 te denken ipv de GF4 :o .

Inderdaad, die problemen met drivers zijn al opgelost.
Ik weet niet welke kaart je trouwens nu gebruikt ? (topicstarter?)
Ik ben van een GeForce 2 MX naar een ATi Radeon 9000 Pro gegaan, en die bevalt me tot nu toe zeer goed...
Ennuh, als je voor de prijs/kwaliteit verhouding gaat, raad ik je een ATI Radeon 9500 aan...
De non-pro (:p) zijn al vanaf 172 euro te koop en de pro's vanaf 205 euro .
Af en toe heb je misschien wel eens een probleempje, maar daar heb je dit forum natuurlijk voor... :thumb:

En als je dan natuurlijk de master wil uithangen, koop dan de Matrox Parhelia 512.... (jongens, 256 DDR, dat heb je toch nog niet nodig ? :eek: )

Laatst bewerkt:
Geplaatst door FragHank

En als je dan natuurlijk de master wil uithangen, koop dan de Matrox Parhelia 512.... (jongens, 256 DDR, dat heb je toch nog niet nodig ? :eek: )

256 DDR......dat is de memory-bus!
De kaart heeft 128MB (memory)

Grtzzz.

Geplaatst door FunZip

256 DDR......dat is de memory-bus!
De kaart heeft 128MB (memory)

Grtzzz.

Oh, zouden ze het dan anders posten als je denkt bij Alternate? :p
Kijk hier maar.... Staat toch echt geheugen, 256 DDR...
Sorry, ik weet dat dit offtopic is, maar toch...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan