Als ik een spel speel dat grafisch redelijk is, het hoeft zelfs nie zwaar te zijn (bv. quake 3, Morrowind, Colin Mcrae...) crached de boel na 2 to 30 minuten. Dit varieert iedere keer, ongeacht hoe lang de pc al opstaat.
Er komen geen foutmeldingen, geen schokjes, geen blauw scherm. Het beeld blijft gewoon vaststaan in het spel of het wordt zwart. De pc reageert dan op niets meer. (ook niet op ctrl-alt-del)
Bij het heropstarten krijg ik ook geen enkele foutmelding.
Deze games werkten vroeger prima met hetzelfde systeem als nu.
Er is al een volledige format gebeurd en ik heb al verschillende drivers geprobeerd. Dus besluit ik dat het niet aan software ligt.
Als ik benchmarks draai haal ik de scores die aangegeven zijn voor mijn systeem en ik heb al verscheidene hardware-controle progies geprobeerd en deze vertellen mij allemaal dat mijn systeem helemaal in orde is.
Oververhitting is ook al uitgesloten, koeler werkt prima.
Ik heb geen idee meer waar het probleem zit.
Alles tips zijn welkom.
Systeem: ati radeon 9500 pro, p4 2.4, maxtor 80gig hd, MB ASUS p4s8x
Er komen geen foutmeldingen, geen schokjes, geen blauw scherm. Het beeld blijft gewoon vaststaan in het spel of het wordt zwart. De pc reageert dan op niets meer. (ook niet op ctrl-alt-del)
Bij het heropstarten krijg ik ook geen enkele foutmelding.
Deze games werkten vroeger prima met hetzelfde systeem als nu.
Er is al een volledige format gebeurd en ik heb al verschillende drivers geprobeerd. Dus besluit ik dat het niet aan software ligt.
Als ik benchmarks draai haal ik de scores die aangegeven zijn voor mijn systeem en ik heb al verscheidene hardware-controle progies geprobeerd en deze vertellen mij allemaal dat mijn systeem helemaal in orde is.
Oververhitting is ook al uitgesloten, koeler werkt prima.
Ik heb geen idee meer waar het probleem zit.
Alles tips zijn welkom.
Systeem: ati radeon 9500 pro, p4 2.4, maxtor 80gig hd, MB ASUS p4s8x