9500 pro

• Onderwerp starter Onderwerp starter ichke
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ichke

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2004
Als ik een spel speel dat grafisch redelijk is, het hoeft zelfs nie zwaar te zijn (bv. quake 3, Morrowind, Colin Mcrae...) crached de boel na 2 to 30 minuten. Dit varieert iedere keer, ongeacht hoe lang de pc al opstaat.
Er komen geen foutmeldingen, geen schokjes, geen blauw scherm. Het beeld blijft gewoon vaststaan in het spel of het wordt zwart. De pc reageert dan op niets meer. (ook niet op ctrl-alt-del)
Bij het heropstarten krijg ik ook geen enkele foutmelding.
Deze games werkten vroeger prima met hetzelfde systeem als nu.
Er is al een volledige format gebeurd en ik heb al verschillende drivers geprobeerd. Dus besluit ik dat het niet aan software ligt.
Als ik benchmarks draai haal ik de scores die aangegeven zijn voor mijn systeem en ik heb al verscheidene hardware-controle progies geprobeerd en deze vertellen mij allemaal dat mijn systeem helemaal in orde is.
Oververhitting is ook al uitgesloten, koeler werkt prima.

Ik heb geen idee meer waar het probleem zit.
Alles tips zijn welkom.

Systeem: ati radeon 9500 pro, p4 2.4, maxtor 80gig hd, MB ASUS p4s8x

heb je al de nieuwste driver voor je videokaart opgehaald.

Ik heb inderdaad al de nieuwste driver geprobeerd. Geen positief resultaat.
Maar ik denk dat het probleem elders ligt want een tijd geleden werkte alles prima met deze driver en met de vorige driver van ATI.

Als je de driver van de CD die in huis heeft, en die er opzet, loopt het dan wel goed.

nope , niet eens met de originele driver, niet met nieuwe drivers ook nie als je installeert met een windows wizard

misschien word die wel te warm dat denk ik eeerder.

je hebben drivers hebben hier niks mee te maken.:)

ik denk gewoon dat die te warm word hoor je wel vakewr als die te warm word zulke klachten lees eens andere forums over dit dan kom je er denk wel uit.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan