Hallo,
Ik heb een paar dagen geleden mijn bestelling bij alternate ontavngen en in elkaar gezet.
Nu is het probleem dat als ik een 1080p youtube filmpje of zelfs maar runescape draai op mijn pc dan krijg ik kleurtjes over het scherm en kan ik niks meer doen. Vervolgens na ongeveer 5-10 seconden sluit de pc zich af. Iets wat heel erg irritant is want ik ben van plan om Assassin's Creed 2 hierop te gaan spelen en dat lukt niet hiermee. De drivers zijn geinstalleerd maar nog steeds doet hij vreemd.
Ik weet nu niet of het een defect is of dat ik hem verkeerd heb aangesloten. Mensen die ervaring hebben en de oplossing weten, graag posten.
Hieronder mijn systeempje
Operating System
MS Windows XP Professional 32-bit SP3
CPU
Intel Pentium E5400 @ 2.70GHz 38 °C
Wolfdale 45nm Technology
RAM
2.0GB Dual-Channel DDR2 @ 265MHz (4-4-4-12)
Motherboard
ASRock 4CoreDual-SATA2. (CPUSocket)
Graphics
V223HQ @ 1920x1080
1024MB GeForce 9500 GT (Undefined) 34 °C
ForceWare version 191.07
Hard Drives
244GB Seagate ST3250318AS (SATA) 25 °C
Optical Drives
IDE DVD-ROM 16X
Audio
Realtek High Definition Audio
Ook is mij opgevallen dat er 2 kabeltjes van de videokaart niet zijn aangesloten maar het opmerkelijke is dat er geen verbindingen te vinden zijn op het moederboard voor deze kabeltjes. Op deze kabeltjes staan een +je en een -etje
In afwachting,
Ik heb een paar dagen geleden mijn bestelling bij alternate ontavngen en in elkaar gezet.
Nu is het probleem dat als ik een 1080p youtube filmpje of zelfs maar runescape draai op mijn pc dan krijg ik kleurtjes over het scherm en kan ik niks meer doen. Vervolgens na ongeveer 5-10 seconden sluit de pc zich af. Iets wat heel erg irritant is want ik ben van plan om Assassin's Creed 2 hierop te gaan spelen en dat lukt niet hiermee. De drivers zijn geinstalleerd maar nog steeds doet hij vreemd.
Ik weet nu niet of het een defect is of dat ik hem verkeerd heb aangesloten. Mensen die ervaring hebben en de oplossing weten, graag posten.
Hieronder mijn systeempje
Operating System
MS Windows XP Professional 32-bit SP3
CPU
Intel Pentium E5400 @ 2.70GHz 38 °C
Wolfdale 45nm Technology
RAM
2.0GB Dual-Channel DDR2 @ 265MHz (4-4-4-12)
Motherboard
ASRock 4CoreDual-SATA2. (CPUSocket)
Graphics
V223HQ @ 1920x1080
1024MB GeForce 9500 GT (Undefined) 34 °C
ForceWare version 191.07
Hard Drives
244GB Seagate ST3250318AS (SATA) 25 °C
Optical Drives
IDE DVD-ROM 16X
Audio
Realtek High Definition Audio
Ook is mij opgevallen dat er 2 kabeltjes van de videokaart niet zijn aangesloten maar het opmerkelijke is dat er geen verbindingen te vinden zijn op het moederboard voor deze kabeltjes. Op deze kabeltjes staan een +je en een -etje
In afwachting,
Laatst bewerkt: