9600 PRo beetje overklokken?

• Onderwerp starter Onderwerp starter eno
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gezien de ervaringen en voorgaande threads van de TS zal dat helaas niet lang op zich laten wachten;)

Geplaatst door mukkel
[

Als je in je auto je olielampje ziet branden rijdt je toch ook geen 500 km door?? [/B]

sommigen wel hoor,
maar als je weet wat je doet, probeer het eens

Ik heb ook nog enige kennis van motoren en kan je verzekeren dat wanneer het rode lampje brand, je al veel\ te laat bent.
Maar we raken zo een beetje off topic;)

Ja ik heb er niet zoveel verstand van metr dat overcolken, daarom denk ik dat ik het moe laten

straks maak ik hem stuk

maar dus kubus stopt van zelf met het verhogen van memory en zo??

en arifacts zijn als je strepen krigj in je beeld??

bij mij gaat hij om de 30 sec door. hele tijd

Ja als die ploft stopt die vanzelf heb je metéén mooi zwart beeld.:thumb: :D :o :evil:

lol ja klopt kubus gaat om de 30 sec draaien. daarna draait ie frequentie langzaam op. dan gaat de kubus weer draaien enz.

aangezien het proggie heel langzam de frequentie omhoog gooit kan het wel ff duren voor ie de max heeft gevonden.

Het programma test ook de artifact in de kubus ziet ie artifact dan draait het proggie de frequentie weer omlaag . enz.

kan bijna niets mis gaan als je het proggie zelf laat zoeken.

Je kan ook zelf de frequentie bv 100MHz omhoog gooien maar dan kan het wel eens zijn dat je VER verver boven het maximum zit en dan plop is ie wel kappot.

Riva tuner is trouwens ook een makkelijk overclock programmatje alleen dit is hand matig.

En het best (qua snelheid) is de bios flashen van je kaart. je gooit dan de bios van een 9800XT in je 9800 pro. Heb je ook een snellere kaart. Maar als je daar niet in thuis bent lekker van afblijven.
div. bios + flashprogramma's

Lol maar waarom wil je trouwens overclocken?
draait je pc te langzaam?

• daarna draait ie frequentie langzaam op

Gewoon de frequentie snel op draaien dan heb je toch wat je wilt.

tuurlijk nie :)

Je mag het wel proberen, maarja das het zelfde als geblinddoekt de snelweg oversteken.

fine tuning heet dat :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan