9600GSO loopt telkens vast?

Status
Niet open voor verdere reacties.

weinberg7

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2005
Berichten
321
Hoi all,
ik denk dat ik hier in de goede rubriek zit.
Ik heb een probleem met mijn videokaart cq drivers van videokaart.Allereerst mijn specs;
MB Name:Gigabyte Technology Co., Ltd.EP45-DS3R
BIOS Version : EP45-DS3R F5
CPU Name :Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E8500 @ 3.16GHz
Memory information :2,095,340 KB RAM
OS information :Microsoft Windows XP
CD version information :Eaglelake 1.0 B8.0520.2
Als ik de drivers installeer die bij mijn videokaart hoort dan loopt ie vast.Ook met de nieuwste drivers vanaf Nvidia site gebruikt (178.24_geforce_winxp_32bit_international_whql)maar ook dat mocht niet baten. Wat ik meer gedaan hebt is het volgende;de drivers verwijdert en dan gecomputerd en toen deed ie het wel althans de pc liep niet vast.Toen met drivers in veilige modus met netwerk mogelijkheden en toen deed ie het ook gewoon.Dus ik neem aan dat de videokaart goed is en dat het een software probleem is.Zou het iets met een bios update te maken kunnen hebben?Mijn bios versie is F5.
Hoe de pc vast loopt?
Op onwilligkeurige momenten slaat ie vast,er zit geen patroon in.Het beeld bevriest in z'n geheel.Ook in de opstart fase slaat ie wel's vast namelijk als je het windows Xp logo ziet met dat blauwe balkje dat heen en weer beweegt blijft dan ook hangen waarna ik moet resetten.Resetten is dan de enigste optie.
Ik heb ook wel eens de melding voor de opstart als je het zwarte scherm nog ziet na verifying DMI (of zoiets) komt er te staan"Des is turned off"Dan moet ik een toets indrukken om verder te gaan.
Wie o wie weet wat ik moet doen want ik weet het zelf echt niet meer.

Bedankt alvast!!

gr...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan