MacD
Gebruiker
- Lid geworden
- 4 mei 2001
ik ga binnenkort een nieuwe computer kopen, nu ben ik nogal erg in to games, dus ik wil een goeie grafische kaart in mijn nieuwe computer. Wanneer ik op de computersites rondkijk en de testen bekijk is op dit moment de 9700 DE kaart, dus die wil ik graag hebben, maar nu is mij nog niet duidelijk wat (behalve het prijs verschil)
- het verschil is tussen bijv. Radeon van club 3D of Hercules Prophet 9700
- en wat dan nog weer het grote verschil is tussen de "gewone versie" en de Pro versie?
En nu ik toch bezig ben het moederboard ben ik ook nog niet helemaal uit. Op Tweakers.net wordt een EPoX MB geadviseerd terwijl andere weer zeggen dat MSI of ASUS momenteel hele goeie MB'en hebben. Wat is nu het beste ? er van uitgaande dat ik een Pentium IV 2,6 wil kopen met 512 DDR geheugen. Ik dus veel games (de nieuwste 3D shooters) speel , met digitale fotobewerking bezig ben en veel internet.
M@cD
- het verschil is tussen bijv. Radeon van club 3D of Hercules Prophet 9700
- en wat dan nog weer het grote verschil is tussen de "gewone versie" en de Pro versie?
En nu ik toch bezig ben het moederboard ben ik ook nog niet helemaal uit. Op Tweakers.net wordt een EPoX MB geadviseerd terwijl andere weer zeggen dat MSI of ASUS momenteel hele goeie MB'en hebben. Wat is nu het beste ? er van uitgaande dat ik een Pentium IV 2,6 wil kopen met 512 DDR geheugen. Ik dus veel games (de nieuwste 3D shooters) speel , met digitale fotobewerking bezig ben en veel internet.
M@cD