mishamisha33
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 mrt 2004
hallo,
ik heb deze vraag al eens eerder gesteld, maar het probleem is nog steeds niet opgelost en ik kon mijn vorige thread niet meer vinden
vandaar dat ik de vraag hier weer opnieuw stel
hopelijk kan iemand op dit forum me hiermee helpen
ik heb namelijk een probleem met mijn videokaart, hij geeft strepen door het beeld bij bepaalde spellen
hij doet dit echter alleen bij nieuwe spellen zoals rollercoaster tycoon 3, halflife 2 en GTA san andreas
daardoor denk ik dat het iets softwarematigs is
ik heb het volgende systeem:
-asus A7N8X-E deluxe mobo
-2800+ processor
-1024 mb ddr ram
-club 3D 9800 pro met 128 mb
-480 watt voeding
-60 GB harde schijf
-NEC dvd burner
ik hoop dat iemand me kan helpen, ik denk echt dat het iets met de software te maken heeft want bij oudere spellen (zoals C&C tiberian sun) doet alles normaal zonder strepen of iets
alvast bedankt
mvg
Misha
PS weet iemand hoe ik aan een CD met drivers en troep voor een 9800 pro kan komen??
ik heb deze vraag al eens eerder gesteld, maar het probleem is nog steeds niet opgelost en ik kon mijn vorige thread niet meer vinden
vandaar dat ik de vraag hier weer opnieuw stel
hopelijk kan iemand op dit forum me hiermee helpen
ik heb namelijk een probleem met mijn videokaart, hij geeft strepen door het beeld bij bepaalde spellen
hij doet dit echter alleen bij nieuwe spellen zoals rollercoaster tycoon 3, halflife 2 en GTA san andreas
daardoor denk ik dat het iets softwarematigs is
ik heb het volgende systeem:
-asus A7N8X-E deluxe mobo
-2800+ processor
-1024 mb ddr ram
-club 3D 9800 pro met 128 mb
-480 watt voeding
-60 GB harde schijf
-NEC dvd burner
ik hoop dat iemand me kan helpen, ik denk echt dat het iets met de software te maken heeft want bij oudere spellen (zoals C&C tiberian sun) doet alles normaal zonder strepen of iets
alvast bedankt
mvg
Misha
PS weet iemand hoe ik aan een CD met drivers en troep voor een 9800 pro kan komen??