9800 pro probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

mishamisha33

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2004
hallo,

ik zit met een probleempje, ik heb een club 3D ati radeon 9800 pro met 128 mb en ik krijg bij alle spellen rare zwarte strepen door mijn beeld
als windows opstart krijg ik de volgende error: cli.exe application error
ik heb alle nieuwe drivers al gedownload en ik heb zojuist een format C gedaan, dus ik aan spyware kan het niet liggen denk ik
weet iemand wat hiertegen te doen?
alvast bedankt

thijs

CLI.exe is de Catalyst Control Panel. Je hebt wel Microsoft .Net Framework 1.1 nodig wil het werken. Heb je deze geïnstalleerd (en geupdate)?

ja, dat heb ik gedaan en nu heb ik niet meer die melding. Wat ik wel nog heb zijn de 'artifact' achtige dingen. Ik heb mijn pc kaart nog nooit geklokt e.d., mijn c schrijf geformateerd en nog doet hij zo. Ik heb trouwens de recenste drivers op mijn pc

Enige mogelijkheden naar mijn idee:

Verkeerde Bios instellingen;
Hardware deefect.

Graag jullie mening.

Thijs.

Mooi. Dat is weer 1 probleem minder. :)

Die artifacts... Dat kan echt vanalles zijn. :confused:

Misschien wordt je kaart te warm. Draait de fan wel en is die stofvrij? Is de airflow in je kast wel in orde?

Mocht je er echt niet uitkomen en je hebt nog garantie dan zou ik als ik jou was terug naar de winkel gaan en de kaart daar laten testen.

Iemand anders nog suggesties?

ik heb een zalman cooler, dus ik denk niet dat mijn kaart te warm wordt, het zou idd kunnen dat het binnenin mijn kast gewoon te heet wordt, maar zou dat die zwarte strepen kunnen verklaren???

verder heb ik Microsoft .Net Framework 1.1 er weer af gegooid om te proberen of het iets uit zou maken, maar nu wil ik hem weer installeren en ik krijg ik iets raars, namelijk dit:

http://picserver.mirror.twistspace.com/img.php?/82V6EG5ALYTR/3LW1QO1FF043/JPEG/1114965916//g4di

en wat ik ook probeer, ik kom niet verder in de installatie dan dit scherm

iemand een oplossing?

Die radeon 9800pro heeft minstens een 350 watt voeding nodig, heb je deze wel?

ik heb dus hetzelfde probleem :(

ik heb ook artifacts op me scherm en heb ook een ati 9800 pro.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan