9800GT Of GTS 250

Status
Niet open voor verdere reacties.
De GTS250 is een Rebranded 9800GTX+, en presteerd nipt beter. Aangezien de 9800GTX+ stukken sneller is dan een normale 9800GT, is de GTS250 de betere.

Videokaart!

Hallo Allemaal

kan ik beter een G210 nemen of een 9800GT Video Kaart??

Ik wil games spelen zoals

APB reloaded , Battlefield bad company 2, Call of duty BlackOps, ETC!

PS: De CPU is een Intel Core Dual E5200 2.5 Ghz@

Black Ops met zo'n kaart, misschien met alles op low. ;) Als je die spellen wil doen raad ik een goede kaart aan als je op goede kwaliteit en zonder lags raad ik deze aan http://azerty.nl/0-970-399287/club-3d-geforce-hd-6790-coolst.html Trouwens, je moet wel effe kijken of je moederbord PCI-E heeft en je voeding het trekt (vermeld even hoeveel watt dit kan je zijn op de sticker van de voeding in de kast, daarvoor moet je hem even openschroeven.)

Laatst bewerkt:
Die CPU zou het denk ik wel net moeten trekken na alle patches, maar op hoog zeker niet. In iedergeval moet je de 9800GT nemen, zeker weten.

Die CPU zou het denk ik wel net moeten trekken na alle patches, maar op hoog zeker niet. In iedergeval moet je de 9800GT nemen, zeker weten.

Als je moet kiezen tussen die twee ja maar die kaart zou ik niet meer kopen om Black Ops te spelen, zoals ik al zei in mijn vorige bericht.

@Kooijthuh: Deze vraag bij je andere vraag gezet wat betreft aanschaf/vergelijking videokaart.Dit kan prima in 1 topic samen.Je hoeft niet daarvoor steeds een nieuw topic te openen omdat je een andere videokaart in je vergelijking wilt hebben.
Wat dat betreft heb je al de waarschuwingen en zelfs een ban gehad.Laat dit dan ook wederom een ernstige waarschuwing voor je zijn!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan