9800gt top

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nakkie040

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2008
Berichten
231
beste,

heb in mijn pc een asus 9800gt hele fijne kaart maar ik vind da da ding te warm word 60 graden als ik gewoon op het bureaublad aan het knutselen ben

ik heb me laten vertellen dat dit kan komen door een slechte voeding ? ( ms-tech.. ik weet het :p)

hoe kan ik de temp wat lager laten worden ??

overigens heb ik in de pc 3 fans draaien, 2 standaard formaat boven elkaar terhoogte van de cpu die zuigen de lucht er uit en ik heb een mini fan van een cpu koeler afgesloopt onder de video kaart deze blaast de lucht er in, is dat goed of moet die er ook het er ook uit zuigen ??
 
60 graden voor een videokaart is niet zo bar veel. Dat het aan de voeding ligt is flauwekul. Deze voorziet de kaart alleen van elektriciteit, verder niks.

Wat eventueel kan helpen is aan de voorkant van je kast een ventilator plaatsen die lucht de kast in blaast.
 
dus het is niet zo dat de voeding overballast raakt en daardoor rare spanningen gaat brengen naar de video kaart

verder zit er in de bijlage een grove schets van mijn kast met luchtstroom uitgewerkt
als ik aan de voorkant wat fans zou plaatsen kan ie de lucht toch nergens vandaan halen of is dat ook ge*** ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan