98se formateren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gewoon 1, maar het maakt niet uit, je hebt eerst fdisk nodig, die staat achter de A:, of in de ramschijf, meestal de C:.

Kun je kijken of de partities goed zijn ingedeeld en geformateerd, je kunt hem ook opnieuw indelen met fdisk, en na een reboot met die flop/cd, formateren, let wel op de schijfletters, en na de format de cd omwisselen met de 98 cd en de setup starten, als dat zo lukt, want als de ramschijf C: is, lukt dat niet.
 
hey ongelooflijk bedankt me staat erop en hij is met opstarte dan alle pc's thuis. komt ook omdat er nog nix opstaat. maar alle installatiefiles gaan naar de overige schijven. wel heb ik een vraagje wat dat 98se boot nou heeft gedaan want zoals je zei fdisk formateerde en deelde alles in
 
hey ongelooflijk bedankt me staat erop en hij is met opstarte dan alle pc's thuis. komt ook omdat er nog nix opstaat. maar alle installatiefiles gaan naar de overige schijven. wel heb ik een vraagje wat dat 98se boot nou heeft gedaan want zoals je zei fdisk formateerde en deelde alles in

Snap er niks van.:eek:
Wat bedoel je?
Met fdisk kun je schijven indelen, en na een reboot deze formateren met format.
 
ja nou komt toch op hetzelfde neer maar bedankt iig:thumb:
dit topic is gesloten
 
wat snap je nou niet

ik bedoelde hetzelfde als wat jij typte
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan