99/100 minuten cd's

• Onderwerp starter Onderwerp starter Epic
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Epic

Hoofdbeheerder
Forumleiding
Hoofdbeheerder
Lid geworden
10 jan 2002
Besturingssysteem
openSUSE Tumbleweed
Office versie
LibreOffice
Hallo,

ik ben op zoek naar cd's van 99 of 100 minuten (870/878 MB). Bij de lokale pc-boer kan ik ze niet krijgen (ik zeur al een jaar zonder resultaat) en als ik ze op internet wil bestellen betaal ik bijna net zoveel verzendkosten als dat de cd's kosten.

Wie weet er een adresje waar je ze kunt kopen in de provincie overijssel of kunt bestellen met weinig verzendkosten?

Alvast bedankt!

Deventer is wel een optie, alleen is na vandaag de beurs weer weg. Ik zoek eigenlijk een vast adresje waar ik na werktijd even langs kan rijden.

Geplaatst door de Helpmij waakhond
Is je vraag nog niet niet opgelost, reageer dan zelf even op je vraag. Hij wordt dan namelijk weer bij de mensen onder de aandacht gebracht.

Kijk eens op www.evoband.nl in Zeewolde

Hallo,

ik ben op zoek naar cd's van 99 of 100 minuten (870/878 MB). Bij de lokale pc-boer kan ik ze niet krijgen (ik zeur al een jaar zonder resultaat) en als ik ze op internet wil bestellen betaal ik bijna net zoveel verzendkosten als dat de cd's kosten.

Wie weet er een adresje waar je ze kunt kopen in de provincie overijssel of kunt bestellen met weinig verzendkosten?

Alvast bedankt!

topic is 3 jaar oud. Die mag je gerust met rust laten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan