A.C.Ryan Playon HD aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

poekie

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2004
Dag allemaal.

Ik heb net een A.C.Ryan PlayonHD gekocht, zonder harde schijf.
Wat ik hiermee wil, is via het apparaat bestanden afspelen die op mijn pc staan.

De A.C.Ryan is nu aangesloten op een Zyxel router met een utp kabel. Op mijn pc draait windows 7. De map met films in windows staat ingesteld als gedeeld, maar op de A.C.Ryan zie ik geen map verschijnen in de browser.

Tsja, en toen wist ik het eigenlijk niet meer :o

Moet ik de mediaspeler nu toevoegen aan een netwerk in windows?

Bedankt.

Haha... Dan had je ook de Playon!HD Mini moeten kopen, deze kan je wel zo aansluiten op je netwerk en films streamen, bij die andere moet je er eerst een harddisk inbouwen en de benodigde software erop zetten :thumb:

Haha... Dan had je ook de Playon!HD Mini moeten kopen, deze kan je wel zo aansluiten op je netwerk en films streamen, bij die andere moet je er eerst een harddisk inbouwen en de benodigde software erop zetten :thumb:

Jij wilt zeggen dat ik het apparaat niet kan gebruiken zoals het me nu verkocht is?

Je moet er inderdaad eerst een harddisk inzetten en dan de juiste software erop zetten.
Als je er eentje zonder harddisk had willen hebben dan had je dus de Playon!HD Mini moeten kopen, hierin hoef/kun je geen harddisk inbouwen en kun je dus zo op het netwerk aansluiten.

tuurlijk......not
ik heb een mini, maar het is helemaal niet "zo even aansluiten"

ik ben er al een paar keer een halve dag mee bezig geweest, maar helaas...

Je moet er inderdaad eerst een harddisk inzetten en dan de juiste software erop zetten.
Als je er eentje zonder harddisk had willen hebben dan had je dus de Playon!HD Mini moeten kopen, hierin hoef/kun je geen harddisk inbouwen en kun je dus zo op het netwerk aansluiten.

Hmmm... de verkoper zei dat de hdd optioneel was, en dat deze er dus nier perse in hoeft. Als hij het verkeerd had kan ik hem terugbrengen.

ik gebruik hem in combinatie met een ext hdd, dat netwerk komt wel...

Ik neem aan dat je 'm hebt aangesloten op dezelfde router als je computer, op je computer moet je dan natuurlijk wel zorgen dat je de mappen hebt gedeeld vanwaar je de films wilt streamen, als het goed is moet je die dan ook op de Playon zien verschijnen ;)
Maar inderdaad ik gebruik ook een externe schijf, dan hoeft m'n computer niet altijd aan te staan :thumb:

Ik heb echt van alles geprobeerd. Firewall uitgezet, mappen gedeeld, routerinstellingen nagekeken, windows register gewijzigd. Het ging eigenlijk alleen maar steeds slechter. Eerst zag ie nog wel 'workgroup' maar daar kon ik dan niet inloggen, nu ziet ie niets meer.

Dus heb ik er gisteren maar een 1 TB hdd ingezet. Het apparaat staat dicht bij de pc, dus nu kan ik hem vullen met een usb-snoertje. Nu hoeft idd de pc niet aan te staan.

Ja misschien dat het een Windows 7 iets is, want ik heb Vista en dat werkt wel.
Maar goed het werkt nu dus met een schijf erin. Ik heb dus een externe 2TB Sata schijf, af en toe aan de pc hangen en er weer een boel op zetten werkt goed ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan