A-open probleem met Philips schijfjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

jan007

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2001
Hallo,

Ik heb een a-open2412pro DVD+R speler. Ik heb gisteren een bundel van 25 philips dvd+r-tjes gekocht bij de mediamarkt. Hierop staat "before using this disc in a 2.4 DVD+R you need to check how to get the required firmware. Aan de binnekant van de verpakking staat dat ik meer info kan krijgen bij www.DVDRWservices.com Maar goed die bestaat dus niet meer. BIj A-open heb ik de laatste firmware gedownload maar die is ook al een jaartje oud.
Branden lukt dus niet....
(A-open is een + dvd speler_)
De philips schijfjes zijn 1-4 X. Ik begrijp hier helemaal niets van . Fuji schijfjes werken wel. Maar daar heb ik nu niets aan. Weer spijt van philps.... ;-(

Wie herkent dit probleem en wie weet een oplossing????:evil:

Laatst bewerkt:
Je hebt zelf een - brander en je wilt + schijfjes branden?

Dit is wat je schreef

Ik heb een a-open2412pro DVD-R speler. Ik heb gisteren een bundel van 25 philips dvd-r-tjes gekocht bij de mediamarkt

de 2412 is een + BRANDER kun je geen dvd- in branden

sorry +++++

Sorry alles is +++++
de - gebruiktje is als koppelteken, als onderdeel van de NL taal .

Als je de laatste Firmware hebt , dat is 1.64 die accepteert Phillips wel dus ik vind het raar dat het niet lukt bij U

Die heb ik wel maar geeft dit bericht: Cannot update for different Type Code.

*** NG ** NG ** NG ***

Make sure Selected Source File.

Dus....?

Doe je de firmware update wel van af een DOS opstart disk waar je de firmware hebt bijgezet

uitleggen

Nou dit moet je me even uitleggen want dit begrijp ik niet. En uiteraard onder dankzegging!!!!:thumb:

Philips schijfjes doen het weer op de A-open2412PRO

Het is gelukt met firmware r1.64 voor de Aopen2412PRO. Is het niet schitterend!! Dank dank dank....:thumb: :thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan