Beste helpersss,
Het gaat over de PC van mijn zusje.
Parketbell TYPE(MAXIMAL) 1000 ghrtz Pentium 3 Hij doet het bijna niet. Zonder dat je hem inschakeld knippert die voorlampen als een mens hart. Ik heb wat handelingen gedaan ik weet niet of juist manier is..
Ten eerste
Ik dacht dat het de voeding was. Ik heb de voeding van mijn pc daarin gezet geen verschill...
Ten tweede
Interne memory heb ook geruild geen verschill
Ten deerde
Alle kaarten(video, modem geluid netwerk) weg gedaan weer geen verschil
Ten veirde
De processor weg gedaan nks
Ten vijfde
alleen maar moederbaord met prossecor uit de kast gehaald een met voeding aangeslotten weer het zelfde verhaal.
Nu na all die handelingen denk ik dat aan moederboard ligt?????
Maar Wie ben ik zonder jullie om dat te weten. ik wil u raad daarbij vragen wat kan ik nog kunnen doen om die probleem op te lossen..
Alvast bedankt.
Het gaat over de PC van mijn zusje.
Parketbell TYPE(MAXIMAL) 1000 ghrtz Pentium 3 Hij doet het bijna niet. Zonder dat je hem inschakeld knippert die voorlampen als een mens hart. Ik heb wat handelingen gedaan ik weet niet of juist manier is..
Ten eerste
Ik dacht dat het de voeding was. Ik heb de voeding van mijn pc daarin gezet geen verschill...
Ten tweede
Interne memory heb ook geruild geen verschill
Ten deerde
Alle kaarten(video, modem geluid netwerk) weg gedaan weer geen verschil
Ten veirde
De processor weg gedaan nks
Ten vijfde
alleen maar moederbaord met prossecor uit de kast gehaald een met voeding aangeslotten weer het zelfde verhaal.
Nu na all die handelingen denk ik dat aan moederboard ligt?????
Maar Wie ben ik zonder jullie om dat te weten. ik wil u raad daarbij vragen wat kan ik nog kunnen doen om die probleem op te lossen..
Alvast bedankt.