A2 Racer 4 - De Politie Slaat Terug vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Woutery

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2010
Jaren geleden hierom een vraag gesteld hoe hij op Win7 kon werken... bleek dat er wat krasjes op de CD zaten! Toen getorrent en hij werkt weer!

Na wat googlen en youtuben ben ik er achter gekomen dat er heel veel bestanden van het spel in de .IMG bestanden zitten.
Menurcs.img, rc.img, en rcs.img. Ook voor A2 Racer 2.

Maar hoe moet ik deze openen? Een normaal brand en iso programma werkt niet, en openen als een archief ook niet. Hoe moet het dan?

Ook nog een andere vraag: hoe neem ik het spel op met Fraps? Bij mij wilt het niet werken met A2 IV, net op het moment dat ik een geniaal idee voor een video ervan te maken!

Hernoem de .img naar .iso dan kan een brand- en ISO programma er gewoon mee omgaan.

Dat werkt overal, dus wat doe je precies?
Die .img bestanden kun je mounten met bijvoorbeeld Daemon Tools.

Ik heb de naam gewoon veranderd in rcs.iso en het werkte gewoon niet met mijn programma. Als ik het bestand probeer te mounten geeft hij een error weer met de tekst: "Failed to mount CD/DVD". Het programma dat ik gebruik is MagicISO Virtual CD manager, een goed gratis iso programma.

Ok, dan heb je kans dat het geen ISO Image is maar een ingepakt bestand dat alleen door A2 racer zelf geopend kan worden.

Ok, dat denk ik namelijk niet. Een iemand op youtube heeft ooit van iemand op een forum de soundtrack gekregen, die had die uit de bestanden gehaald. Het moet op de een of andere manier kunnen.

Ok, wellicht dat iemand anders het weet.

Die IMG bestanden horen bij het spel en worden tijdens het spelen benaderd en geopend. In dit geval zijn het dus geen image bestanden die je kunt mounten.

Je kunt de IMG bestanden openen met Game Extractor van Watto Studios (gratis en commercieel):

http://www.watto.org/extract/info.html

Vervolgens kun je de inhoud uitpakken en opslaan op je computer.

Ik zie nu dat je de betaalde versie nodig hebt om de bestanden te kunnen openen. Ik dacht dat het ook mogelijk was met de gratis versie, sorry.

Hieronder een screenshot waar het bestand rcs.IMG geopend is in Game Extractor:

extr.jpg

Laatst bewerkt:
Ahaha, wat heb je dan aan zo'n programma? In ieder geval is het geopend en als ik ergens een key ofzo vind kan ik het makkelijk zelf openen dus.

Maar nu de andere vraag: hoe kan ik het spel met Fraps opnemen?

Het spel wordt officieel niet ondersteund door Game Extractor. Het openen van onbekende bestanden is zo te zien een extraatje dat je krijgt wanneer je het programma koopt:

Scan unknown archives for audio and images:

Basic: 0 Formats
Full: 14 Formats

Bron:

http://watto.org/extract/compare.html

Het programma werkt niet met een key. Er zijn twee versies: een basis en volledige versie. Het kost 5 dollar.

Met Fraps kan ik je niet helpen, misschien iemand anders wel.

Laatst bewerkt:
@henkpoepjes
Welkom op Helpmij ;)
Geef antwoorden waar mensen wat aan hebben en roep niet zomaar wat.
Daar bij is het niet toegestaan om op topics ouder dan 3 maanden te reageren.
Heb je de voorwaarden wel goed doorgelezen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan