a4 paginas in html

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bilal Almasoudi

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2004
hoi,

ik heb weer eens een vraag,

ik moet voor me stage een site maken maar kom er niet egt uit.

het probleem is de klant hier heeft allemaal paginas ingescant en er moeten op het intarnet komen. wat er niet is meegenomen is dat het losse pagina's zijn. dus als ik nu via het intranet print dan komt het voettekst op de volgende pagina en wat ik wil is dat de kop en voettekst blijven staan en de inhoud van de pagina word verschoven naar de volgende.

is dat mogelijk??

groetjes,

als iets is ingescant neem ik aan dat het een plaatje word. die kan je niet splitsen, dus ik denk plaatje verkleinen?
tekst hoort naar de volgende pagina te gaan ja en voet tekst blijft in de voet of kop... maar dan moet het wel in de daarvoor bestemde kop/voettekst geplaatst zijn...

ja weet niet helemaal wat je bedoeld

Laatst bewerkt:
het probleem was dat mijn collega na het scannen alles converteerde naar html waardoor ik nu alles eenbeetje door de war is. en ik als stagiaire mag het opknappe.

snap nog steeds niet wat er aan de hand is. iets ingescant naar html en dat ziet er niet uit en de kop/voet tekst verschuift etc.. leg eens uit?

oplossing heb ik al gevonden.

ben naar de collega gegaan en de scans gevraagd zelf omgezet naar pdf en toegevoedg op de site. flink wat werk maar wel minder dan wat ik anders in gedachte had.

toch erg bedankt voor je hulp

gegroet,

nui heb ik weer een andere probleem, als ik de pdf in de frame open dan krijg ik de tabladen: paginas, attatchments en comments. ik vroeg me af of die weg te halen zijn?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan