A7 formaat in Word?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heinikken

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2002
Ik wil informatie uitprinten op A7 formaat, maar hoe kan ik dit in word maken?
Ik heb reeds geprobeerd om het formaat van de pagina aan te passen naar A7 (handmatig ingesteld want A7 formaat stond niet standaard in Word).

Vervolgens tekst getypt (zie bijlage, ik ben nog steeds niet verder dan de test fase :confused:) en bij het afdrukken kies ik dan voor 8 pagina op 1 vel.
Dat gaat opzicht goed, zij het niet dat ik de tekst liggend (landscape) op de A7 velletjes wil hebben, en dat lukt me op geen enkele manier.

Iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

A7 landscape (liggend) of portrait (staand)??

Heinikken,

Onduidelijk wat je nu eigenlijk wilt.

Je hebt een A4-tje in achten verdeeld ......
en je wilt een A4-tje in achten verdelen, maar zodanig, dat een A4-tje 42 x 14,8 cm wordt.

Het gaat je - zoals jij het beschrijft - alleen lukken als je in je printer een pak papier stopt van de afmeting 42 x 14,8 en in je pagina een instelling maakt van 8 x : 7,4x10,5 cm.

Ik ben benieuwd naar de oplossing die er komt.

Nog 1 vraag waar ik benieuwd naar ben:
Met welk doel wil je dit .... ?

Teun

tabel aanmaken

Maak een tabel (ter grootte van een A4) aan met cellen van A7-formaat en kies voor de juiste tekstrichting in de cellen, volgens mij ben je er dan!

ok ik zal het nogmaals proberen uit te leggen:

ik wil A7 velletje printen, met daarop tekst en die moet liggend.

Nu heb ik in Word bij paginainstelling de pagina op A7 formaat ingesteld, tekst getypt en liggend gemaakt. Zou opzich goed moeten zijn.

Omdat ik geen A7 papier voor in de printer heb, kies ik bij het afdrukken voor 8 pagina's op 1 vel (A4) 8 x A7 = A4. Zodat je 8 A7 pagina op 1 vel papier heeft, die je dan alleen maar hoeft te snijden.

Maar die tip van die tabel was wel een goeie, daar lukt het wel mee denk ik. bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan