a7n8x probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

ibiza

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 apr 2002
is het mogelijk dat er op een assus A7N8X geen winfast a250 my vivo op gaat
ik wil millenium ook er op bij installeren met een dualboot maar dan aanvaard hij gewoon mijn winfast niet met orginele drivers voor millenium blijf op 16 kleuren

AGP is een standaard, die kaart en moederbord ondersteunen dat. Kaart moet dus gewoon kunnen werken. Denk ook even aan de AGP-drivers van je moederbord.

die ondersteunen alleen dacht ik xp/nt
maar dat ben ik niet zeker

Geplaatst door ibiza
is het mogelijk dat er op een assus A7N8X geen winfast a250 my vivo op gaat
ik wil millenium ook er op bij installeren met een dualboot maar dan aanvaard hij gewoon mijn winfast niet met orginele drivers voor millenium blijf op 16 kleuren

Die kaart is toch een GF4 Ti? Dan kan je gewoon deze driver installeren voor WinME:
http://download.nvidia.com/Windows/45.23/45.23_win9x_english.exe

En je moederbord moet er ook geen problemen mee hebben.

het rare is dat op mijn vorig moederbord dat geen probleem gaf met assus wel
zal morgen millenium installeren en kijken wat het zegd

wat betreft grafishe kaart is nu in orde maar is weer een probleem opgedoken
pc blijft hangen als je weer ''opnieuw opstarten '' kiest
je bent bijna verplicht voor volledig af te sluiten en dan opstarten ofwel te resetten .

heb dualboot gemaakt bij xp geen probleem maar wat betreft millenium of 98 se is zellfde probleem

wat zeggen ze asus een topmoederbord mijn kl*ten was beter bij soltek gebleven

Geplaatst door ibiza
wat betreft grafishe kaart is nu in orde maar is weer een probleem opgedoken
pc blijft hangen als je weer ''opnieuw opstarten '' kiest
je bent bijna verplicht voor volledig af te sluiten en dan opstarten ofwel te resetten .

heb dualboot gemaakt bij xp geen probleem maar wat betreft millenium of 98 se is zellfde probleem

wat zeggen ze asus een topmoederbord mijn kl*ten was beter bij soltek gebleven

Misschien dat één van je Windows-versies brak aan het worden is. Niet altijd direct de schuld geven aan de hardware. :)

zou wel raar zijn dat zowel windows 98,98se,en millenium juist de zelfde fouten vertonen
ik denk aan het moederbord dat alleen geschikt is voor de nieuwere windows versies

Geplaatst door ibiza

ik denk aan het moederbord dat alleen geschikt is voor de nieuwere windows versies
nee, dat kan niet. (ik heb hier nu win 3.11 draaien op een XP2500+, mobo met zelfde chipset)

Geplaatst door ibiza
zou wel raar zijn dat zowel windows 98,98se,en millenium juist de zelfde fouten vertonen

Ik bedoel de multiboot die je hebt draaien. Misschien dat daardoor 1 van de Windows-versies niet meer goed loopt.

aan de dual boot lag het niet
het probleem is nu opgelost,wat ik gedaan heb is
overal wat er vraagtekens bij stonden manuweel geinstalleerd blijkbaar lag aan dat
misschien dat er bij de bijgeleverde drivers toch een paar in conflikt liggen met 98 en millenium

maar nu is al 2 dagen dat het goed werkt ,dus ik denk dat nu in orde is
een raar geval he

bedankt aan iedereen die meegeholpen heeft

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan