A8n32-sli + Fx55

Status
Niet open voor verdere reacties.

ahmet1984

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2002
Mijn systeem heeft sinds kort de volgende orderdelen:

mobo ASUS A8N32-Deluxe
proc AMD FX-55 , koeler van zalman CNPS 9500 AM2
video ASUS 7900GS
geheugen Kingston hyper X 4x512mb (identiek khx3200ak2/1G)
hdd 2x wd raptor 74 GB (raid 0 natuurlijk ;-)
plus nog paar 300GB hdd´s (minder belangrijk)

Ik will mijn systeem optimaliseren/overclocken zodat ik de beste prestaties heb maar wel stabiel. Mijn beuizing is van Lian-li PC-V1000A Plus.

Kan iemand mij helpen om bv bios enzo goed in te stellen voor proc/mem/video.

Alvast bedankt voor de tips,

hoeveel graden wordt je cpu videokaart enzo dat is heel belangrijk en op hoeveel volt staat je cpu nu

ik heb alles op standaard waarden staan.

gevonden!!!!!!!!!!!!!!!!! zat op cd van mobo iets van pc probe ofzo ik kijk ffe en kom zo terug

Laatst bewerkt:
ik heb een printscreen gemaakt

Bijlagen

• temp.JPG
    temp.JPG
    14,5 KB · Weergaven: 24
  • temp vga.JPG
    temp vga.JPG
    53,3 KB · Weergaven: 19
Laatst bewerkt:
ik heb een printscreen gemaakt

met je cpu zou ik niks doen die is al heet en als je hem overklokt zal die kappot gaan want je cpu zit al op 3.34 v dus je zit aan het randje je videokaart kan je met die proggramma wel overclocken KLEIN BEETJE
let wel steeds dan op de temps. dus alles wat je doet is op eigen risico

met je cpu zou ik niks doen die is al heet en als je hem overklokt zal die kappot gaan want je cpu zit al op 3.34 v dus je zit aan het randje je videokaart kan je met die proggramma wel overclocken KLEIN BEETJE
let wel steeds dan op de temps. dus alles wat je doet is op eigen risico

cpu is op 1.4 volt ingestelt

ik bedoel 1.3

ik heb niets aan de instellingen verandert, deze stonden allemaal standaard op deze instellingen. moet ik deze waarden soms naar beneden halen ofzo? is dit wel mogelijk.

kan ik op deze pc ook vista draaien?

Volgens het progje is mijn hardware genoeg voor windows vista ultimate:D

dat d8 ik al je hebt een goeie pc ik denk dat je die hebt samengesteld tog?:rolleyes:

dat d8 ik al je hebt een goeie pc ik denk dat je die hebt samengesteld tog?:rolleyes:

ja, ik heb vandaag ook ffe een koeler gehaald van zalman voor mijn videokaartje, maar volgens verkoper vervalt mijn garantie indien ik de koeler vervang, is dit zo?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan