Aa-Aware SE

Status
Niet open voor verdere reacties.

leepelaer

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2001
Systeem:Win XP
De PC is op een draadloos netwerk van 54 Mbps van Linksys aangesloten.
Ik gebruik al een lange tijd Ad Aware SE zonder problemen. Sinds kort doet zich plotseling het volgende probeem voor:
Als ik nieuwe defenities wil updaten dan krijg ik gedurende 1 sec, een blauw scherm (waar wat op staat maar niet kan lezen) en wordt de PC uitgeschakeld en opnieuw opgestart. Vervolgens krijg ik van MS een bericht dat mijn PC is hersteld van een ernstige fout. Ik heb al een paar keer Ad-Aware SE van mijn PC verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar het probleem blijft. Interessand is te vermelden dat ik van Ad-Aware wel een melding krijg dat ik mijn defenities moet updaten omdat deze al 804 dagen oud zijn ??? Ik dacht dat als je opnieuw Ad Aware installeerd dat je dan ook alle recente defenities krijgt
Graag uw hulp hierbij,
Chris

Als je wit weten wat er staat op je BSOD…………klik je op start->(rechts) Deze computer-> Eigenschappen->Tabblad Geavanceerd->Opstart en herstelinstellingen->Instellingen en je haalt het vinkje weg bij, De computer automatisch opnieuw opstarten.

Ad Aware se

Het blauwe scherm blijft nu inderdaad staan.
Wat moet ik nu dan doen? Een afdruk maken van en scherm en naar jullie sturen? Van de tekst snap ik niets en van de codes evenmin
Gr. Chris

Je slaat de spijker op zijn kop. :D

Je kan natuurlijk ook de codes opschrijven en hier posten.

Ad Aware se

Dit zijn de codes die ik gevonden heb op het blauwe scherm:

*** STOP: 0x000000D1 (0x86800000, 0x00000002, 0x00000000, 0xF7309988

*** W22n51sys- adress F7309988 base at F7295000, DateStamp 404c5c4c

Gr. Chris

Ad Aware SE

Een nieuwe driver voor de Intelnetwerkkaart en muis geinstalleerd maar het probleem blijft.
Vermoedlijk ligt het probleem bij mijn Linksys wireless LAN maar het is nog niet helemaal duidelijk. Als ik een vaste Internet verbinding maak (dus niet wireless) dan kan ik mijn Ad Aware SE update wel openen zonder een blauw scherm te krijgen. Ik krijg dan wel een error melding. Ik heb ten einde raad mijn Ad Aware SE verwijderd en heb Ad Aware 2007 Free geinstalleerd. Hier werkt alles goed, zowel met als zonder een wireless verbinding.
Voorlopig laat ik het zo en misschien komt het werkelijke probleem later wel weer maar dat zien we dan wel. Bedankt voor alle hulp!

Het is dan wel geen echte oplossing voor het probleem, maar eens moet je toch over naar 2007. Dan was dit een goede tijd om over te stappen.:)
Als het probleem zich toch weer voor doet, is het een idee om Ad-Aware te verwijderen en weer opnieuw te installeren, of even kijken op de site van Lavasoft of er bekende problemen zijn met Linksys apparaten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan