AA vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tommatje

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2008
Beste helpers,

Volgens de projectbeschrijving van Alternate kan ik met mijn grafische kaart (ASUS EN8600 GT) 8x Anti Alliasing. Maar bij spellen als GTA: SA loopt het al sloom met 2x AA en bij RCT3 ook. Dit op een reso van 1280x1024. :(

Doe ik iets fout of is de kaart hier toch te slecht voor?

(Voor PC specs > zie systeem)

Me balkje staat helemaal vol bij die site, super fast :love:

Denk, dat je de test even door moet laten lopen tot je de resultaten - Pass en Fail - ziet.

DUH, daar heb ik het over, ik pass heel erg. Mijn metertje loopt tot super fast;)

Nee, want nu weet ik nog niet waarom ik niet 8x AA in kan stellen. Dat mijn PC ruim voldoet wist ik al, daarom vind ik het ook zo vreemd:)

Misschien moet je PC eens goed worden opgeschoond.

Drivers al geherinstalleert?
En als dat niat helpt, zou ik toch is een betere voeding proberen, want het ka zijn dat die EarthWatt een goedkoop merk is, en 380 watt is maar krap voor je systeem. Je kan beter Antec of CoolerMaster pakken, en zeker een van minstens 500 watt.

Ja, al vanaf het begin.

Maar ik had een 250 Voeding. En die kaart van mij gebruikt maximaal 47 Watt volgens alternate, dus heb ik zeker 80 teveel, dus het kan niet men voeding zijn. Is het mischien mijn processor? AMD Athlon 64X2 3600+???

En een goede 500 watt voeding kost al gauw 60 euro. Ik ben ook de rijkste niet :(

Laatst bewerkt:
Ja, al vanaf het begin.

Maar ik had een 250 Voeding. En die kaart van mij gebruikt maximaal 47 Watt volgens alternate, dus heb ik zeker 80 teveel, dus het kan niet men voeding zijn. Is het mischien mijn processor? AMD Athlon 64X2 3600+???

En een goede 500 watt voeding kost al gauw 60 euro. Ik ben ook de rijkste niet :(

250 Watt is zowiezo al veel te weinig, en die je nu hebt van 380W is ook al te weinig. geloof me, als je er 1 van 500w steekt, ga je hier geen last meer van hebben.

250 Watt is zowiezo al veel te weinig, en die je nu hebt van 380W is ook al te weinig. geloof me, als je er 1 van 500w steekt, ga je hier geen last meer van hebben.

Maar als ik nog wel last ervan blij hebben ga jij me die 60 euro terug betalen oké!;)

Maar als ik nog wel last ervan blij hebben ga jij me die 60 euro terug betalen oké!;)
:o :o :o Euh... , nee :p , maar wacht anders even de reacties van de andere leden af, maar geloof me, 90% kans dat je met een deftige (dus geen goedkope rommel) voeding van minstens 500 watt je probleem oplost, en die andere 10% die overschiet kan het misschien wat anders zijn, maar aangezien je voeding maar 380 watt is, ga ik er toch van uit dat die te licht is voor je systeem.

Mijn systeem is:

AMD Athlon 64 X2 Dou core 3600+ (van plan de 5200+ te gaan halen) (gebruikt 64 Watt)
2 GB DDR2 (gebruikt ???)
nVidia GeForce 8600GT ( Gebruikt 47 Watt)

En de overigen dingen zullen toch nie zó veel gebruiken:(

Mijn systeem is:

AMD Athlon 64 X2 Dou core 3600+ (van plan de 5200+ te gaan halen) (gebruikt 64 Watt)
2 GB DDR2 (gebruikt ???)
nVidia GeForce 8600GT ( Gebruikt 47 Watt)

En de overigen dingen zullen toch nie zó veel gebruiken:(

je moet nog rekenig houden met de andere onderdelen ook he,
Je moederbord stuurt uiteindelijk alles aan, plus dat er nog wat onboard zit (geluid, netwerk,...)
Je overige apparaten, waaronder USB apparaten, trekken ook stroom uit je pc.
Je harde schijf is ook op de voeding aangesloten.
En je kan nu misschien wel denken, dat is toch maar klein verbruik, zoals je zelf al zei , maar al die kleine beetjes bij mekaar zorgen toch weer voor wat meer verbruik samen.

Ja je hebt gelijk. Dus ik moet zeker ook eerst een nieuwe voeding kopen, voordat ik mijn processor ga upgraden, zoals ik al aangaf:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan