Aaah document kwijt!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Silvstr

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 jul 2006
Berichten
2
Besten,

*een dringende vraag!*

Mijn computer gaf al een tijdje aan te willen herstarten, in verband met een systeem update van Firefox. Ik was echter aan het werk aan een belangrijk document in word. (lees deel van mij afstudeerscriptie) en annuleerde die telkens. Maar nu was ik even in de keuken om koffie te zetten en toen heeft mijn computer zich alsnog herstart! Maar het document was nog niet gesaved!! Het document heeft zich ook niet automatisch om de zoveel tijd gesaved en ik kan nu dus nergens mijn vernieuwde document vinden. Ik was er al vanaf 7 uur mee aan het werk dus je kan begrijpen dat er veel belangrijke veranderingen in stonden!

Wie weet of en hoe ik toch nog het aangepaste document kan zien terug te krijgen..

Een duizend maal dank,

Silvester
 
Ik vrees dat je deze niet meer kunt recoveren, helaas
 
Als hij nog niet bewaard is en er worden ook geen automatische backup's om de paar minuten gemaakt dan zul je opnieuw moeten beginnen.

Je zou nog kunnen kijken in de Windows\temp folder. Mogelijk dat daar nog iets staat maar anders helaas. Je kunt niet iets terughalen wat niet bewaard is.
 
Ik vind het heel rot voor je maar je zal echt opnieuw moeten beginnen. Steeds tijdens het werken tussentijds opslaan maar ja daar heb je nu weinig aan natuurlijk. Er valt helaas niks meer te redden want er is niks opgeslagen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan