.AAC bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

dutchsoulboy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 okt 2000
Berichten
1.172
Hoe kan ik .AAC bestanden op mijn PC afspelen ?
Het zijn geluidsbestanden en afkomstig van mijn mobiele telefoon. Nou wil ik ze graag kunnen horen maar mijn PC kan ze niet lezen.
 
volgens mij zijn aac bestanden iets van apple,
soort mp3 voor mac.
je zou eens moeten zoeken naar een converter ofzo,
via google bv.
 
Upgrade van Nero 5 naar 6 en luister naar AAC bestanden !

(tientje of 3 dacht ik)
 
Geplaatst door Franz
volgens mij zijn aac bestanden iets van apple,
soort mp3 voor mac.
je zou eens moeten zoeken naar een converter ofzo,
via google bv.
Nee het heeft duidelijk niet met apple te maken.
Het moet mogelijk zijn om ze in te kunnen lezen , maar hoe ?
 
AAC
Advanced Audio Coding zal de opvolger van AC3-audio worden. Het is gebaseerd op AC3 met hier en daar een aantal verbeteringen. De ondersteuning (hard- en software) voor dit opkomende audioformaat is momenteel nog vrij beperkt.

Ik ben aan het zoeken maar het zal voorlopig niet meevallen.
 
Kijk hier eens.
Hier staan plugins voor div. proggies zodat het dan te beluisteren is.
Succes.
 
Dank je ik zal het eens gaan proberen, misschien dat er nog een paar suggesties zijn ?
Is er geen software player die AAC bestanden kan afspelen ? Net zoals winamp dat voor MP3 is.
 
Kijk op de site waar van ik de link en je zult zien dat er plugins voor diverse proggies zijn waaronder winamp.
 
Geplaatst door biertjuh72
Kijk op de site waar van ik de link en je zult zien dat er plugins voor diverse proggies zijn waaronder winamp.

Hey hartstikke bedankt !!! Het is gelukt met een plugin voor winamp !
Ik heb zo nog eens rondgekeken maar volgens mij is het illegaal, bijna overal wordt je de toegang geweigerd tot die sites. Wat dat betreft begrijp ik het en als je al ergens wel er op komt dan wordt er geld gevraagd voor updates etc, was bij Nero ook ! Voor een plugin voor Nero moest je geld betalen, nou ja maakt niet uit , ben blij dat het werkt.

Weet iemand ook misschien nog wat .CST bestanden zijn ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan