Aan en uit van MSN

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pluimpie

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2004
Berichten
85
Als mijn MSN aan staat en ik neem Outlook of Explorer of een andere programma dan gaat MSN vastlopen en dan moet ik CTRL ALT en DEL gebruiken om die MSN uit te schakelen en weer opnieuw aanzetten. Ik heb MSN geundeleted en nieuwe gedownload en het probleem blijft. Wat zou de oorzaak zijn?:confused:
 
Heb je onlangs AntiSpyware gedraaid?

Er zijn veel problemen de laatste tijd met MSN. Je zou eens op MSN moeten zoeken hier in Helpmij.
 
inderdaad heb ik microsoft antispyware gehad en die heb ik verwijderd en hiervan in de plaats Hitmanpro geinstalleerd. Zou dat mee te maken hebben?
 
Probeer eens Messenger te deinstalleren, dan de volgende map te verwijderen: C:\Documents and Settings\[gebruiker]\Application Data\Microsoft\MSN Messenger

[gebruiker] is de naam waar je mee op windows aanmeldt. Let wel op dat in deze map al je eigen smileys en display pictures staan. (je kan hem ook tijdelijk hernoemen om het even te proberen)

En verder de volgende registry key verwijderen: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\MSNMessenger

Hierna Messenger weer installeren:thumb: :thumb:
 
Er zit in HitmanPro een nieuw programmaatje en die schijnt iets met uitvoerenden te doen. O.a. met MSN. Ik zou eens goed kijken wat ze allemaal doen.

Zoek liever op MSN of HitmanPro hier in Helpmij dan krijg je de uitleg
 
Ik denk dat het niet aan HitmanPro ligt, want Pluimpie heeft na HitmanPro MSN 7.0 laten desinstalleren en daarna opnieuw installeren. Dan moet het goed kunnen werken. Ik zelf persoonlijk denk aan de verwarrende registers.:rolleyes: :confused: :confused:

Laat Pluimpie maar even proberen mijn tip te volgen.
 
Ik beredeneer het juist andersom. MSN doet het nu, na uninstall, nog niet dus het kan best eens aan HitmapPro liggen. Er zijn te veel klachten in die hoek.

inderdaad heb ik microsoft antispyware gehad en die heb ik verwijderd en hiervan in de plaats Hitmanpro geinstalleerd. Zou dat mee te maken hebben?
 
Opgelost

Ik heb eerst de tip van De Vogeltjes gedaan en het bleek dat hij/zij gelijk heeft. Die MSN werkt nu prima.
Bedankt De Vogeltjes:thumb: :thumb: :thumb:
 
Als het maar opgelost wordt. Daar draait het om:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan