Aan en Uitzetten van de computer Windows XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rony_Balony

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2002
Als ik via de gewone weg mijn computer wil uitschakelen (start => Uitschakelen => Uitschakelen)
Dan doet hij het niet , blijkt dat er in taakbeheer 2 programma''s draaien nl REGEDIT.EXE en MSMSGS.exe als ik deze twee processen afsluit en ik ben snel genoeg dan krijg ik de compuiter wel uit !!
In messenger de optie's uitgeschakeld ivm opstarten en op de achtergrond uitvoeren ( zowel bij windows messsenger als bij de reguliere messenger (6.1))
wat ik bij regedit.exe moet doen om het niet meer te laten opstarten weet ik niet. er staat bij msconfig bij het tab blad opstarten ook niets wat hierop lijkt !

Ook bij start en opstarten staat niets !

Weet het nu even niet meer..
In een directory van c: staat wel een map met i386 en daar staat ook heel veel in maar durf hier niets te verwijderen !

Thnx voor de enige moeite alvast die jullie willen nemen

Ron

regedit.exe kun je gebruiken om je register aan te passen (handmatig).

is dit probleem gekomen na iets? of zo van de ene op de andere dag?

Ben bekend met het fenomeen regedit !
Weet alleen niet precies wanneer het is begonnen en wat ik aan het doen was , kan het mij niet voor de geest halen !

Niemand ????????????

Weet niemand hier iets op ?????
Is nu wel heel vervelend aan het worden !

Heb wel via via gehoord dat het een virus zou kunnen zijn ! Maar heb al diverse scanners erop los gelaten zo ook adaware en spybot ( nieuwste versies).
Niets helpt !!

Geplaatst door Rony_Balony
In een directory van c: staat wel een map met i386 en daar staat ook heel veel in maar durf hier niets te verwijderen !
De map I386 is de Windows installatie map.
Hierin staan de installatie bestanden van Windows 2000 of Windows XP.
Kijk maar op de Windows cd-rom daar vind je dezelfde map.

Heb je de benodigde Service pack(s) wel geinstalleerd?
Start, instellingen, configuratiescherm, energiebeheer, APM, vinkje plaatsen bij "Ondersteuning voor geanvanceerd energiebeheer inschakelen".
En hier kan je nog verder kijken over je afsluit probleem;
http://aumha.org/win5/a/shtdwnxp.php

nog niets

heb alles gedaan wat in mijn macht ligt,
adaware en spybots, uninstaller en nog steeds start regedit.exe op (op de achtergrond0
en krijg de computer niet uit nadat ik in taakbeheer dit heb verwijderd !!

ook de service pack's zijn geinstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan