Opgelost Aan het eind een tekst-document maken

• Onderwerp starter Onderwerp starter Senso
  • Startdatum Startdatum
Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

Senso

Inventaris
Lid geworden
13 jun 2016
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H&S en Office 2021 Prof Plus
rem --------------------------------------------------------------------------
rem Opdracht: Plaats van de uitvoer een tekst-document op het bureaublad
"E:\INDEX\Mijn Boekhouding\Mijn Batch files\Mijn Systeeminfo.bat">"%UserProfile%\Desktop\Mijn Systeeminfo.txt"
pause

Zo staat het op het eind in de batch file. Nu staat er in de batch file twee maal pause en dan klik je normaal twee maal op een toets. Helaas gaat het bij die opdracht dan fout want je krijgt geen melding om op een toets of enter te drukken.

Laatst bewerkt:
Is geen succes. Het resultaat is niet goed.

Doordat je de uitvoer naar een txt bestand stuurt komen ook de pauze commando's daar terecht.
Verwijder die pauze commando's en het zal werken.
Je kan ook met een parameter werken waardoor de pauze commando's overgeslagen kunnen worden.
Je moet dan uiteraard in jet bat bestand voor de pauze commando's een check op die parameter inbouwen.

Helaas is de uitvoer qua format niet goed en moet je die aanpassen. Dat kan wel, maar aangezien het hier om specifieke informatie gaat is en blijft het lastig werken om een goed eindresultaat te krijgen. Bedankt voor de hulp.

Ik heb een hele serie commands in die batch file staan. Als ik meer tijd heb, zal ik het hier wel plaatsen.

Ik had verwacht dat er van de Windows Onderhoudstaken een sticky gemaakt zou worden. Een uitstekende en nuttige tool die snel veel onderhoudstaken uitvoert en ook nog eens een aantal problemen kan oplossen. Kost mij veel tijd en dan raakt zo'n document in de vergetelheid en moeten forumleden weer op Helpmij zoeken.

Laatst bewerkt:
Ik verwacht de 10e 100.000 euro te winnen. Je kan het ook gewoon vragen.

Gefeliciteerd!🥧 Het is je van harte gegund. Maak die droomreis,🏖️ ga lekker shoppen, koop die auto.🚗

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan