aan: The Devil

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wickwa

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 okt 2008
Beste "Wickwa",

Het is niet de bedoeling om een vraag van 2007 opnieuw omhoog te halen, daarnaast "breek je in" in iemand anders zijn vraag.

Hierbij het verzoek om een eigen vraag aan te maken zodat mensen daarop kunnen reageren.

Deze gaat op slot

Wat maakt het uit uit welk jaar de vraag komt? En hoezo breek ik in? Die persoon was toch al geslaagd met z'n vraag?

Iemand heeft een vraag gesteld en op zijn of haar vraag komen antwoorden. Het is dan niet netjes om daar in te springen en ook je vraag te stellen. Daarom werd jou het advies gegeven om een eigen vraag aan te maken.

Aangezien inbreken niet netjes is en het topic uit 2007 komt en er daarna niet meer op gereageerd is is het topic niet meer actueel en die mogen met rust gelaten worden.

Hoezo is het niet netjes om in te springen? Die vraag was toch al oud? Dan maakt dat toch geen zak uit?

Dat maakt dus wel uit. Het wordt niet gewaardeerd om in te breken en daarbij ook nog "oude koeien" uit de sloot te halen.

...right

... ik denk dat ik van een andere planeet kom...

Ik denk eerder dat je het even moet aankijken hoe dit forum werkt.:)

Wanneer je het ergens niet meer eens bent kun je mailen naar klachten@helpmij.nl

Verder had je ook gewoon contact met mij ( thadevil@helpmij.nl ) op kunnen nemen in plaats van een vraag ergens te openen waar hij helemaal niet hoort.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan