klepzeikers
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 sep 2001
Is het dan voldoende om hem eerst met wep te beveiligen.
Heb dit ook geprobeerd ,zag toen dat het netwerk beveiligd was .
Om toegang te krijgen moest ik een netsleutel invullen. Ik heb toen dezelfde code aangehouden die ik ook ingaf bij de wep instellingen , maar deze werd niet geslikt.
Zit nu op WEP beveiliging met mijn router.
Bij zoeken draadloos netwerk met laptop ziet hij het netwerk , ik log in.
Krijg dan wel verbinding maar er staat bij beperkte of geen verbindings mogelijkheden , internet doet het dus ook niet.
Dus zonder WEP wel internet , met WEP krijg ik beperkte of geen verbindings mogelijkheden
Herstellen geprobeerd maar daar geeft hij dat het IP adres vernieuwen niet voltooid kan worden.
Bij NETWERKVERBINDINGS GEGEVENS staat Fysiek adres en IP adres beginnend met 169.254 en subnetmasker.
Ook valt mij op bij eigenschappen van je draadloos netwerk de zogenaamde netwerksleutel anders is dan de ingegeven netwerksleutel bij aanmelden.
Mijn netwerksleutel zijn 5 tekens en die hier staat zijn al 8 ( puntjes )
Kom steeds verder , denk ik , maar ik heb je hulp eigenlijk wel even nodig
Heb dit ook geprobeerd ,zag toen dat het netwerk beveiligd was .
Om toegang te krijgen moest ik een netsleutel invullen. Ik heb toen dezelfde code aangehouden die ik ook ingaf bij de wep instellingen , maar deze werd niet geslikt.
Zit nu op WEP beveiliging met mijn router.
Bij zoeken draadloos netwerk met laptop ziet hij het netwerk , ik log in.
Krijg dan wel verbinding maar er staat bij beperkte of geen verbindings mogelijkheden , internet doet het dus ook niet.
Dus zonder WEP wel internet , met WEP krijg ik beperkte of geen verbindings mogelijkheden
Herstellen geprobeerd maar daar geeft hij dat het IP adres vernieuwen niet voltooid kan worden.
Bij NETWERKVERBINDINGS GEGEVENS staat Fysiek adres en IP adres beginnend met 169.254 en subnetmasker.
Ook valt mij op bij eigenschappen van je draadloos netwerk de zogenaamde netwerksleutel anders is dan de ingegeven netwerksleutel bij aanmelden.
Mijn netwerksleutel zijn 5 tekens en die hier staat zijn al 8 ( puntjes )
Kom steeds verder , denk ik , maar ik heb je hulp eigenlijk wel even nodig
Laatst bewerkt: