Aan/Uitzetten...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hennie 26

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2000
Wie heeft er ervaring mee dat het aanzetten van de computer problemen geeft
Als ik een van mijn computers uitzet en daarna weer wil aanzetten , moet ik of de stekker er eerst uittrekken , of een paar uur geduld hebben ,
En soms helpt een paar keer de aan/uit knop indrukken wel ,
Wie kent dit probleem ?

Groeten
Hendrik
en alvast bedankt voor de gouden tip...mocht die komen

Dat lijken mij de symptomen van een defecte voeding. Als je nog een andere in de buurt hebt zou ik die eens proberen, grote kans dat dat het probleem oplost.

Inderdaad...

Voeding aangepast
Starte inderdaad met 1 drukknop meteen op , ik ga voor de zekerheid toch die andere even bekijken , misschien dat er gewoon iets kleins mee is , maar ja zo duur is een voeding nou ook weer niet ...

Groet en bedankt
Hendrik

De makkelijkste en betrouwbaarste optie is inderdaad gewoon een nieuwe kopen. Dan ben je een keer 30 euro kwijt maar heb je wel iets dat ook blijft werken :)

Een voeding openhalen schijnt gevaarlijk te kunnen zijn, zelfs als de netspanning er al af is. Als je geen ervaring hebt met hoge voltages zou ik er dus ook niet aan beginnen.

zoeken ...

Ik heb inderdaad de zoekfunctie geprobeerd , maar deze kreeg ik daarbij niet als topic....
Nou ja ik kan de vraag ook wel als opgelost beschouwen , de comp loopt weer als trein met een NIEUWE voeding ..

Groet

Klopt, dat topic is ook een uur later geplaatst :)

Maar het werkt in ieder geval weer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan