aan zetten van de laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Schul

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2006
Berichten
340
Het gaat om een Laptop Acer TravelMate 240 met XP.
Van een vriendin van mij kan ik haar pc niet meer opstarten.
Het opstarten van de eerste keer zag in even vlug in mijn ooghoek iets van slaapstand od.
Na opnieuw op de startknop te drukken krijg ik 5 piepen te horen, daarna dan schakel de Laptop weer uit. Het maakt niet uit wat ik ook doe, drukken op enter op met de muis het blijf uitschakelen.
Hoe schakel ik de Laptop in? Anders kan ik helemaal niets meer doen.
bvd Jan
 
Als je de handleiding van de laptop hebt wat ook over het moederbord gaat en storingen dan staat daarin wat die 5 piepjes beteken.
In het kort uitgelegd waarvoor die piepjes zijn:

Om te laten weten of alles in orde is in het systeem. Vaak als het in orde is hoor je 1 piepje.
Als er iets mis is hoor je meerdere wat dus ook in jou geval zo is.

Ik kan voor je gaan Google'en waar ik weet niet of dat resultaat brengt dus daarom kun je beter alvast gaan beginnen met het zoeken naar dat boekje :)

Als ik wat weet laat ik het wel weten!

Groet,
 
Intussen heb ik het al gevonden.
De batterij bleek leeg te zijn. Nadat de laptop op 230 v werd aangesloten deed hij het weer.
Simpel maar waar, bedankt voor de genomen moeite.
vr.gr. Jan
 
Mooi te horen dat hij weer werkt en om eerlijk te zijn heb ik dit ook als eerste oplossing gelezen dat je de batterij moest opladen maar naar mijn mening dacht ik zeker niet dat dit het probleem zou zijn, maar ja dat kan ik natuurlijk ook niet voorspellen!

Graag gedaan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan