Aanbevolen temperatuur voor bij overclocken

Status
Niet open voor verdere reacties.

manhaeve5

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2007
Hallo, ik ben momenteel bezig met mijn grafische kaart, een radeon x1600 pro te overclocken maar ik weet niet waneer het te warm word voor de gezondheid van je grafishe kaart, weet er iemand dit??

Greetzzz

Hyperion

Word het dan al te warm? Als ik gewoon op mijn bureaublad sta is hij al 38 °c

Weet ik maar een grafische kaart kan hogere temperaturen verdragen dan de processor.

mijne loopt standaard al op zon 43/45 graden.. dit is niet echt te warm ofzow hoor, het is een standaard temparatuur...ik zou me pas zorgen gaan maken als hij over de 60 komt

ik heb gister me vid kaart overclock. en toen werd ie (tijdens t checken van de max overclock snelheid) 80 graden, daarna dropte hij meteen naar een stabiele 60 graden.. ik weet dat dit ook aan de hoge kant is maar als die stabiel 60 graden draait en zelfs tijdens t gamen niet hoger komt dat 65 dan is er toch niets ergs aan?

ik heb gister me vid kaart overclock. en toen werd ie (tijdens t checken van de max overclock snelheid) 80 graden, daarna dropte hij meteen naar een stabiele 60 graden.. ik weet dat dit ook aan de hoge kant is maar als die stabiel 60 graden draait en zelfs tijdens t gamen niet hoger komt dat 65 dan is er toch niets ergs aan?

nee opzich moet dit wel kunne,

Dit is prima, zelfs de 70 aantikken is geen probleem. Zoals al gezegd is de GPU temperatuur niet te vergelijken met de CPU temperatuur. Wil je toch lagere temperaturen? Dan zul je een andere GPU-koeler moeten kopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan