Dirk.K
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 feb 2001
Hallo.Een kennis van me wil op zijn pc win XP geinstalleerd hebben.Oke waarom ook niet uitproberen.Hij heeft nu win98 erop staan(de engelse versie.)Excacte gegevens van deze pc weet ik niet ,dus ik ga er maar even vanuit dat het wel snor zit wat betreft de div hardware in zijn pc.Mijn vraag.Ik wil met een kale schijf beginnen (eerst de 98 versie eraf),wat zijn nu de punten om op te letten cq aan te passen.Moet ik bv bepaalde zaken in het bios aanpassen? Moet ik opstarten met een bootdisk XP.Wie geeft mij wat meer tips hoe ik deze xp installatie het beste kan uitvoeren.We zien wel waar het schip strand.Heb al wat in de zoek functie bekeken op deze pagina,maar toch misschien nog wat meer tips die niet vermeld staan.
(mocht het goed gaan dan ga ik er zelf ook maar eens beginnen om XP om mijn pc eetje te zetten)
Is er misschien of weet iemand een site waar installatie van XP staat beschreven,zou ook wel heeeeeel makkelijk zijn.
Goed ik wacht jullie reacties met plezier af.
Alvast bedankt.Dirk.
(mocht het goed gaan dan ga ik er zelf ook maar eens beginnen om XP om mijn pc eetje te zetten)
Is er misschien of weet iemand een site waar installatie van XP staat beschreven,zou ook wel heeeeeel makkelijk zijn.
Goed ik wacht jullie reacties met plezier af.
Alvast bedankt.Dirk.