• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opgelost aandelen koeren binnen halen in excel.

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.
@jverkerk
De link heb ik gehaald uit jouw voorbeeld en deze in de adresbalk geplakt om eens te zien wat hieruit rolde. Dat waren 2 tabbladen dus deze stonden ook in je voorbeeld. Dus absoluut niets mis mee.
Glda dient veel duidelijker te zijn van wat, waar en hoe hij/zij/hen/hun het wil zien.

@peter59 zou Excel de formules gewoon accepteren.?
Hij blijft het gewoon doen, maar dat was niet de opzet.
Was nog een heel klussie, en leerzaam.

Code:
=ALS.FOUT(@__xludf.DUMMYFUNCTION("TRANSPOSE(QUERY(GOOGLEFINANCE(A2, ""price"", DATE(2023,1,1), DATE(2024,12,31), ""WEEKLY""), ""select * offset 1"", 0))
");44923,6666666666)

ik ben er ook totaal klaar mee zoals ik al eerder zei jullie leggen niks uit van waar je alles haalt

ga het als opgelost zetten ook al is het niet zo

@glda19 ik heb je de voorbeelden en de links gegeven maar ik weet niet wat jij kunt met Excel en google docs, je geeft maar halve antwoorden op mijn vragen. Ik wil het best uitleggen maar dan moet ik wel weten wat ik uit moet leggen. Ik had mijn bestandje in Docs gedeeld met jouw maar als je daar niets mee kunt. Je kunt die gegevens ophalen met power query of met libre office maar ik weet niet of je weet hoe dat werkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan