hallo
Ik ben al redelijk ervaren met visual basic 2008 express.
Ik heb een elektro programma gemaakt en kan de gegevens opslaan onder een extensie ".logic"
Ik heb via Solution explorer > My Project > Publish > Options > File associations deze extensie aan mn programma gekoppeld.
Nu is mn vraag: Hoe kan ik bepalen welk bestand er aangeklikt werd (zodat ik dit kan inlezen)
Ik heb op andere websites al veel andere antwoorden gezien, zoals
Microsoft.VisualBasic.Command function
of
My.Application.CommandLineArgs() function
maar als ik dan mn programma opbouw en dubbelklik op een .logic-bestand, dan zijn deze array's allemaal leeg.
Weten jullie of er een functie bestaat die wel de naam van het aangeklikte bestand meegeeft?
Ik hoop dat je me kan helpen.
mvg Pieterjan
Ik ben al redelijk ervaren met visual basic 2008 express.
Ik heb een elektro programma gemaakt en kan de gegevens opslaan onder een extensie ".logic"
Ik heb via Solution explorer > My Project > Publish > Options > File associations deze extensie aan mn programma gekoppeld.
Nu is mn vraag: Hoe kan ik bepalen welk bestand er aangeklikt werd (zodat ik dit kan inlezen)
Ik heb op andere websites al veel andere antwoorden gezien, zoals
Microsoft.VisualBasic.Command function
of
My.Application.CommandLineArgs() function
maar als ik dan mn programma opbouw en dubbelklik op een .logic-bestand, dan zijn deze array's allemaal leeg.
Weten jullie of er een functie bestaat die wel de naam van het aangeklikte bestand meegeeft?
Ik hoop dat je me kan helpen.
mvg Pieterjan