aangepast userprofiel maken, hoe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

therewilbepeace

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2007
Berichten
22
hallo,

ik heb een domeincontroller opgezet, en daar al een aantal users in aangemaakt.
nu is het de bedoeling dat wanneer een user inlogt, de user een standaard (en dezelfde als alle andere users) bureaublad krijgt, en als een user "word" opstart, "word" ook opstart met een aangepast standaard sjabloom (normal.dot).
met name dit laatste ("normal.dot" aangepast delen) is het euvel waar ik niet uitkom.

het moet wel zo zij dat het dus user gerelateerd is, zodat als een user op een andere pc inlogt wel dezelfde instellingen mee genomen worden.


kan iemand mij uitleggen hoe ik dat doe? ik ben nogal een beginner dus als je me stap voor stap specifiek kunt helpen hiermee zou dat fijn zijn.


met vriendelijke groet;


peace
 
hallo,

ik heb een domeincontroller opgezet, en daar al een aantal users in aangemaakt.
nu is het de bedoeling dat wanneer een user inlogt, de user een standaard (en dezelfde als alle andere users) bureaublad krijgt, en als een user "word" opstart, "word" ook opstart met een aangepast standaard sjabloom (normal.dot).
met name dit laatste ("normal.dot" aangepast delen) is het euvel waar ik niet uitkom.

het moet wel zo zij dat het dus user gerelateerd is, zodat als een user op een andere pc inlogt wel dezelfde instellingen mee genomen worden.


kan iemand mij uitleggen hoe ik dat doe? ik ben nogal een beginner dus als je me stap voor stap specifiek kunt helpen hiermee zou dat fijn zijn.


met vriendelijke groet;


peace

werk je met windows server 2003..?
 
ja sorry, had ik erbij moeten zetten (?)

(weet alleen niet meer of ik nou de standaard editie heb gebruikt of enterprise, maar geloof niet dat er verschil in zit op dit gebied dan).
 
Laatst bewerkt:
ja sorry, had ik erbij moeten zetten (?)