Aangifte IB naar belastingdienst verzenden mislukt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frank R

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2006
Ik probeer mijn aangifte naar de belastingdienst te verzenden maar krijg de melding:
verzenden mislukt.
foutmelding 7.006 en 7.007
De Belastingdienstserver werd niet gevonden.
Controleer of uw firewall correct geconfigureerd is. Het programma werkt niet via een proxy server.

Hoe kan ik dit oplossen?

Gr. Frank

In de Helpinformatie bij de electronische aangifte 2006 staat bij Verzending, dat als je een proxyserver of een firewall gebruikt je deze zult moeten uitzetten. Dus, gebruik je een firewall?

Inderdaad, de windows firewall heb ik uitgezet, maar dat mocht ook niet baten.
Op dit moment probeer ik mijn virusscanner Norton te verwijderen (omdat ik het programma niet kan benaderen??) maar ook dit lukt niet omdat er een Norton Internet Security account met supervisorrechten moet zijn aangemeld om dit programma te verwijderen.

Hoe los ik dit op??

Frank

Via start afmelden, dubbelklik ctrl, alt, delete en meld je aan als administrator, heb je alle rechten.

Als ik me via start afmeld heb ik 2 keuzes
andere gebruiker of nogmaals afmelden. Wanneer gebruik in nu dubbelklik en de ctr alt delete?

Frank

Oké heb ik gedaan.

aanmelden bij windows:
verander bij gebruikersnaam mijn naam in dat van administrator
wachtwoord:????

melding: kan niet aanmelden vanwege een accountbeperking.

wat nu?

Hij gaat lekker.:(

Toch niet echt die vraagtekens gebruikt? je weet 't niet, hè.:o
(Vrees dat de admin account verdwenen is.)

Kun je nog wel opstarten in veilige modus als administrator?

Dus bij opstarten op F5 of F8 trommelen om in het opstartmenu van XP te komen en daar voor veilige modus te kiezen.

Anders eens in accountbeheer in veilige modus kijken of en wel een admin account is.

Nee zo erg is het ook weer niet.

Heb het geprobeerd in de veilige modus en hier is er wel een administrator.
Alleen vanuit de veilige modus is het niet mogelijk Norton te verwijderen.

Ik moet nu er nu (helaas) vandoor. Kijk morgen wel weer.

Alvast bedankt.

Frank

Bedankt Bas9 voor de verwijzing naar deze site om de nortonverwijderingstool te kunnen downloaden. Norton is nu verwijderd en ik heb mijn aangifte IB zonder problemen kunnen verzenden.

M.vr.gr Frank

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan