Aanklikbaar formulier maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeroenSt

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2007
Hoi!

Ik ben de randen van mijn kunnen aan het opzoeken blijkt nu want ik wil een evaluatieformulier gaan maken wat me niet lukt. De helpfunctie op het forum voor eerder gestelde vragen bood helaas ook geen uitkomst.

De bedoeling is dat mensen een Word evaluatieformulier openen en dan bij elke vraag hun keuze kunnen aanklikken, ik neem aan dat je dan VBA nodig hebt? Het lukt me wel om de knoppen te maken maar dan.... Kan iemand mij helpen of weet waar ik een handleiding kan vinden?

Voorbeeld zit in de bijlage. Onzettend bedankt voor je reply

Bijlagen

Gaaf

Jan, dat ziet er goed uit. Bedankt!
Als ik nu een nieuwe vraag toevoeg en dan nieuwe keuzevelden maak dan ziet het formulier vraag 1 en vraag 2 als dezelfde keuzemogelijkheid. Ik kan dus bij vraag 1 en bij vraag 2 niet een keuze maken. Als ik bij vraag 2 aanklik dan staat er bij vraag 1 niks meer. Hoe scheid ik deze?

Bijlagen

Dat lukt: ontwerpmodus besturingselementen

Hoi jan en anderen, met trial en error kom je een heel eind Het is dus gelukt. Wel heb ik nog twee vragen over:
1. Bij elke vraag moet ik alle items afzonderlijk herbenoemen, eventueel ook achtergrondkleur en andere dingen. Is er een manier dat ik dat per groep kan doen? Ctrl en dan selecteren werkt niet
2. Als ik de ontwerpmodus afsluit, het document opsla en afsluit, en dan weer open dan staat de ontwerpmodus toch weer aan, niet handig als andere mensen het doc. moeten invullen. Hoe krijg ik voor elkaar dat het automatisch uit staat?

aanklikken

hallo,
Ik had ook zo een pagina gemaakt.
had het zelfde probleem ( kon ook niet meerdere vragen beantwoorden)
ben er nog steeds niet uit , ook niet na lang zoeken.
je schrijft over trial en error , wat betekent dat?
grt Eric

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan